14

5.7K 142 32
                                    

"- Ce faci fata , cum mai e pe la scoala? A întrebat cineva de mine ?
-Eh. A fost bine , da a întrebat aia de Bio de tine . Dacă ai pățit ceva și dacă ești bine.
-Serios?
-Da. Și pe mine ma mira . Auzi,de saptamana trecută am vrut sa te întreb..
-Ce?
-Tu ai vreo legătura cu ea , o Cunoști sau altceva?
-A,nu . "

Când am citit mesajul in care zicea ca a întrebat de mine simteam fluturași in stomac ,nu știam ce sa zic.

Bine ca nu eram f2f când ma întrebat dacă o știu de undeva ca atunci chiar ma dădeam de gol singura .
Și nu as vrea ca toată clasa/școala sa afle ca am fost cu profa de bio pentru ca cel mai probabil ea o sa aibă probleme.
Ce n-as da sa pot sa vorbesc cu ea acum sau cel puțin sa o văd .
Știu ca nu ar mai trebui sa stau după ea , dar na.. dragostea asta ..

Mi-a trecut prin cap sa ii dau mesaj sa ne vedem și sa vorbim , dar nu cred ca e o idee buna dar totuși o sa încerc

"-Buna ,stiu ca mi-ai zis ca totul e terminat ,dar vreau sa văd cum ești și ce faci ? Și cel mai important , ce cauti in liceul meu ? "

O ora am așteptat să-mi răspundă și nimic .. știam eu , eram sigura ca nu o sa răspundă ,acum o sa creadă ca sunt obsedată după ea ..
Bravo Mie
Dar după încă o ora telefonul meu a scos un sunet precum a primit un mesaj ,când dau sa ma uit ... era de la EA.

"-Buna :) sunt foarte bine si despre chestia aia cu liceu putem ieși odată și sa vorbim despre asta :) am foarte multe sa îți spun . "

Am stat ca proasta și m-am uitat la mesajul ala jumătate de ora si zâmbeau eram fericita și mai fericita pentru ca ma întrebat dacă vreau sa ne vedem . Normal ca vreau sa ne vedem

ProfaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum