#10

272 13 9
                                    

Am facut.o...wow...nu.mi vine sa cred,a fost nemaipomenit,nu mi.am imaginat ca v.a fi asa de wow... M.am trezit dimineata,Justin dormea ca un bebelus iar eu am adormit cu capul pe el, era ud tot din vina balelor mele vai...mi.e asa rusine,am incercat sa.l sterg cu patura dar tot era ud s.a trezit eu ma uitam la el si la pata lasata de mine pe el...
-ce.i??
-scuze....am balit pe tine...
-aaah asta??! Nu.i nimic,si ma trase la el si ne.a acoperit cu patura...m.a pupat pe crestetul capului si am mai stat vreo 20 minute cam asa ceva si apoi Alice ne.a strigat...
-Copii veniti jos!! Mic-dejunul e gata!!!
-bine!!
Imi era asa lene,mi.am luat o pereche de boxeri din sertar o pereche de pantaloni scurti si un tricou de.al lui Justin...am coborat jos si toti se uitau la mine...
-ce.i?? Ii intreb mirata de ce se uita asa la mine
-ma mir ca mai ai voce, zice razand Alice impreuna cu restul de la masa
M.am facut rosie la fata,simteam ca.mi luau foc obrajii de rusine,ma balanganeam si dintr.o data ma luasebo ameteala zdravana,am lesinat in 2 secunde,toti erau panicati,au chemat salvarea si m.au dus la spital...mi.au facut analize...nimic grav,o cadere de calciu...pot pleca de aici dupa xe se termina perfuzia...
**dupa 2 ore***
Am ajuns acasa si direct m.am dus la frigider si am scos o gramada de mancare eram lihnita,de parca nu am mai mancat de 2 secole...toti se uitau la mine cum infulecam mancarea in gura
-esti ok?? Adica....esti ok?? Ma intreaba Alice nestiind ce sa zica
-da doar mi.e foame...am zis si eu ceva acolo nu stiu daca au inteles pt ca aveam gura plina
Am mancat e dupamiaza,m.am dus in camera m.am schimbat intr.o pereche de blugi rupti negri si un tricou negru cu floricele mici si am mers in oras sa ma schimb
Cand m.am intors Justin se certa cu Alice iar Justin avea o foaie in mana,nu am intrebat nimic,am vazut ca Justin a pus foaia intr.o cutiuta argintie micuta,cred ca era foarte importanta foaia aceea findca a ascuns.o dupa dulap fara sa vad ca a ascunso acolo
**E seara**
Am luat cina m.am dus in camera mea fiindca a fost reparata...n.am putut sa dorm toata noapte m.am gandit la afurisita aia de foaie si dc se certau ei doi...a doua zi nimeni nu era acasa toata lumea avea treaba pe undeva...ma plictiseam de moarte,asa ca m.am apucat de curatenie,am facut in bucatarie,baia de la etaj,camera measi ma duceam sa fac si la Justin...am sters prafu am maturat si am gasit cutia aceea cu hartiuta am luato si am deschiso,am luat hartia si am citit ce scria...O doamne...Justin e adoptat...nu.mi vine sa cred...si mi se acurse o lacrima pe obraz,se auzise un ciocanit,cand m.am intors l.am vazut pe Justin zambind si cand m.a vazut cu cutiuta si foaia in mana i.a pierit zambetul...a inceput sa tipe la mine...
- ce faci tu cu aia???! De ce umblii in lucrurile mele cand eu nu.s eu acasa????! Ce cauti in camera mea??! Iesi!!!! Iesi afara!!!! Pleaca!!!
-Da....nu apucasem sa termin cuvantul ca el ma intrerupsese
-Iesi am zis!!! Pleaca de aici!!!
Am iesit pe usa uda pe fata din vina raurilor de lacrimi de pe chipul meu,m.am dus in camera mea mi.am facut bagajul si am plecat fara sa ma vada Justin.... Inca plangeam,am iesit din casa si din curte,in fata portii era un copac gros...afara ploua,m.am pus sub el. A trecut o masina in ea era un baiat chipes a oprit masina in fata mea si m.a intrebat...

+++++++++++++++++++++++++++++++++
Next!!!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 09, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Populara ca prin magie(+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum