#7ce mincinoasa sunt

221 12 0
                                    

A trecut noaptea, eu am adormit pe Liam...dimineata m.am trezit singura in pat si incepusem sa.mi fac grigi pt Liam....canf voiam sa ies pe usa Liam era in fata usii cu o tava pe care era micul dejun, era asa cut, a asezat el acolo fructele asa de dulce...
Liam:te.am speriat??
Eu il chem in camera, ii fac semn sa se aseze pe pat...pusese tava pe pat iar eu mi.am facut curaj si dintr.o data l.am intins pe pat sarutandul el mi.a raspuns la sarut si dintr.o data am fost intrerupti de catre telu meu care suna ca disperatul....off...era Tina...
Eu: ce sa.i spun??!
Liam: Inventeaza si tu ceva
* convorbire telefonica:*
Tina: Sisi??! Unde esti?!? Esti ok??!
Eu: Da mă sunt bine...am venit pana in new york sa o vad pe....hmmm....Miranda!!! Ca e in spital...
Tina: Miranda?!? Cine e Miranda?!?
Eu: e o fata de la fosta scoala
Tina: aha ok si cat mai stai??!
Liam imi face semn din maini ca 3-4 saptamani
Eu: vreo 3 sau 4 saptamani
Tina: ok, pai....ai grija de tine te pupam!!!
Eu: si eu paa!!!
*convorbire incheiata*
Liam: ce mincinoasa buna esti iubito!!
Eu: am scos un mic chicotit pe buze si l.am sarutat din nou...dar....stai stai stai...noi auntem impreuna acum?!?
Liam: daca esti de acord da...
Eu: pai atunci...ok iubitelule!!! Si chicotesc
Liam: mancam??
Eu: hai
Am mancat si dupa am mers sa ne plimbam cu motocicleta lui si am mers sa ne distram....
Era cred ca miezul noptii si noi ne.am intors acasa...m.am dus sa fac un dus si Liam era in pat...m.am bagat langa el in pat sarutandul...apoi am inceput sa.l sug si sa.l musc de gat facand.ui semne apoi.......
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Cam atat pt capitolul asta, sper ca v.a placut...
Next!!!!!
Va pupa nebuna,nebuneilor!!!❤❤❤❤😘😘😘😘😘😘😘

Populara ca prin magie(+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum