5. részlet

50 3 0
                                    

 - Tehát holnap hajnalban indulunk! Úgyhogy most mindenkinek irány az  ágy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Tehát holnap hajnalban indulunk! Úgyhogy most mindenkinek irány az ágy. – Küldte aludni Mátyus családját tőle nem meg szokott vidám hangon.
- Már alig várom a holnapot! – szólta el magát Axián izgatott hangon miközben ágyát igazította.
- Mit vársz rajta annyira? Le és fel sétálgató, visítozó lányokat, akik nem képesek sem korukhoz, sem rangjukhoz méltóan viselkedni. Eladó vásárt rendeznek ezeknek a szegény lányoknak.
- Megtudhatnám, hogy te milyen rangra vagy olyan nagyon büszke, hogy nem találod méltónak magadhoz világunk következő alfáját? – Kérdezte apja.
- Nora világunk valaha élt legnagyobb alfájának az unokahúga. – Válaszolt a lány helyett az anyja.
- A testvéred bolond volt, bolond elvekkel.
Hirtelen Axián termett a dühös Mátyus előtt, a fiú most sokkal nagyobbnak és erősebbnek tűnt visszafojtott düh tombolt a tekintetébe.
- Megtiltom, hogy még egyszer bolondnak nevezd az apámat. Sokan még mindig félik a nevét, még mindig suttogják, hogy talán egy napon visszatér és rendet tesz itt.
- Soha nem tér vissza, hiszen tudod, hogy mindenütt kerestük és nem találtuk valószínűleg meghalt és én nem akarom, hogy hiú ábrándokat kergess. Sajnálom Axián nem akartalak megbántani. – Fújt visszavonulót Mátyus. Nagyon szerette a fiút, aki mellette nőt fel és fia helyett fia volt. Olyannyira, hogy úgy érezte a múlt sötét árnyaitól és önmagától is neki kell őt megvédenie.
- Csak tegyük fel az elmélet kedvéért, hogy mégis visszatér. Ki mellé állnál?
- Tudod jól apád a legjobb barátom és a sógorom, természetesen a vérem szavát követném az alfával szemben is.
- Ne feledd szavad, mert egyszer még talán meg kell tartanod. – Miközben beszélt egy lépéssel közelebb lépett Mátyushoz és közvetlenül a szemébe nézett. hogy még inkább nyomatékosítsa szavait. majd sarkon fordult és elsétált szobájába aludni.


A könyv első 16 oldalát egészben letöltheted a www.hestiapotter.hu oldalról. :)

Az első 16 oldalt egészében letölthetitek a www.hestiapotter.hu oldalon egy e-mail címért és egy keresztnévért cserében. ;)

Illetve a kész könyvet beszerezhetitek a www.hestiapotter.hu/megrendeles oldalon.


Legendary - LázadásWhere stories live. Discover now