A perem egy távoli helyén a sötét tornyok között egy gyönyörű nő a trónján érezte a rengést teljes lényével, minden porcikájával. A tróntermen végigfutva Ineza adott ki hátborzongató nevetést, mielőtt kilépett volna a teraszra. Végignézett csapzott, szedett-vedett seregén, melyet a peremre kitaszított lények alkottak. A perem boszorkányaként nem csak úrnője, hanem ő is érezte a rengést.
- Visszatért! Visszatért kire oly régen vártunk! Ezzel, pedig a háború, melyre csak nem két évtizede készülünk, a mai napon kezdetét veszi.
Nektek is éreznetek kellett a rengést, mely végigfutott, az erőd erős falain és a földön egyaránt, mély sötétséget hordozva magában.
Ineza szavait nem éljenzés vagy kitörő tapsvihar fogadta, hanem csupán néma csend. A háború, amire tizenhat éve várnak ma végre kezdetét veszi. A szabad népet a gyász lengte körbe. Mindannyian vesztettek el hozzátartozót az előző háborúban. Családtagot, barátot egyaránt. A sebek melyre az idő kezdett enyhülést hozni, most mindegyikük lelkén újra elevenen kezdett égni. Ineza mögött Citrixia királynő jelent meg, a magas, tekintélyt parancsoló, mégis finom vonásokat hordozó vörös nő, aki különleges volt születésétől fogva. Olyan egyedi volt és páratlan, amilyet nem látott még előtte a világ. Születése pillanatában megjövendölték, hogy uralkodó lesz, ami lehetetlennek tűnt, hiszen nemesi család sarja helyett egy katonacsalád egyetlen gyermekeként látta meg a napvilágot a tündérek végeláthatatlan mezején. Soha előtte nem született vörös tündér. Különcsége miatt vádolták családját, kitaszítottan élt népe között, osztályrészül, pedig csak a megaláztatás jutott számára.
A világ legnagyobb uralkodójának jósolták, pedig ő nem akarta ezt. Egy sok-sok évvel ezelőtti napon, csupán csak egy fiatal lány volt tele álmokkal, reményekkel és félelmekkel a szerelemtől és a szerelméért.
Elfogadást, barátokat, szerelmet és családot keresett a peremen, amit népe képtelen volt megadni számára, és pontosan ezt is kapta, de, hogy milyen áron, azt csak ő tudhatta.
Szemébe még mindig ott volt a kedvesség tüze, de azt is láthatta népe, hogy mindenre képes erős, leigázhatatlan, megtörhetetlen nővé érett. Igazi uralkodóvá, amilyenre a perem népének szüksége volt.
Tekintete találkozott Inezáéval amikor a teraszra lépett, ő volt az első barátja a peremen. A lány, aki az emberek világából járt ki a peremre, a lány, aki fura dolgokra képes. A világában boszorkánynak bélyegezték, de itt csupán csak egy ugyanolyan különc, mint bármelyikük. Az ő különleges képessége az volt, hogy sok mindent látott és álmodott meg előre.
A csendet Citrixia határozott hangja törte meg.
- A fattyú ma végre hazatért! Az első minden fattyú között.
- Vadászni fognak rá! – kiabálta a tömeg.
- De mi gyorsabbak leszünk! – szorította meg Ineza kezét, miközben válaszolt, aki bíztatóan nézett úrnőjére.
- A jóslat beteljesülése megkezdődött! – mondta Citrixiának barátnője.
- A jóslat szörnyű pusztítást hordoz magában, ezt te is tudod
- A megváltást hordozza magában minden nép számára.
- Ez lenne hát a megváltás? – kérdezte Citrixia, miközben szomorúan nézett végig népén.
Az ajtó mögül ekkor a valaha élt legnagyobb farkas sétált be.
- Értem adtad a szárnyad, a családod, a világod, a jóságodat és a fiadat is. Bánod úrnőm?
- Soha nem bántam meg semmit tudod jól. A legjobb dolog vagy az életembe farkas. Te vagy a szabadság. Te vagy a szerelem. Te vagy a családom. Maga vagy az élet. Csak könnyebb utat szerettem volna.
- Azt az utat, amit ma kitaposunk, valószínűleg már csak utódaink élvezhetik, de tudjuk jól, új világot építünk! Senki nem állhat utunkba. Bizonyítottuk már elégszer. Hiszel a jóslatban úrnőm?
- Szinte lehetetlennek találom. A szabályok szigorúak, szinte már-már kijátszhatatlanok. Ha a farkasok lázadnának is a tündérek gyávák. Csak a bukást látják elődjükben. – simított végig szárnycsonkjain.
- Mindent mit elvettek visszahozom. Megszerzem neked a fattyak fattyát és eléd hozom.
- Légy óvatos szerelmem!
Ölelte meg farkasát, aki karjai között változott emberi alakba, hogy szerethesse asszonyát
- Hajnalra kész a sereg és indulunk.
- Nem eshet baja.
- Ne aggódj, tudom. - felelte a farkas.
- Bizonyosan ez az egyetlen út, amelyen járhatunk?
- Ne aggódj! Minden felemelkedést sötétség előz meg.Az első 16 oldalt egészében letölthetitek a www.hestiapotter.hu oldalon egy e-mail címért és egy keresztnévért cserében. ;)
Illetve a kész könyvet beszerezhetitek a www.hestiapotter.hu/megrendeles oldalon.
YOU ARE READING
Legendary - Lázadás
FantasyKészülőben lévő Fantasy témájú regényemhez keresem jövendőbeli olvasóimat. Egy varázslatos világban játszódik, ahol a tündérek nem feltétlenül kedvesek, a vérfarkasok nem feltétlenül vérszomjasak és ahol az emberek nem egy menü az étlapon.