Page/8

77 14 15
                                    

Jongin: İsmini tripli Kafka diye değiştirsem mi? Kafkanın kemikleri sızlar mı mezarında?

Bay Kafka: Direk numaramı silmeye ne dersin?

Jongin: Sen iyice uçmussun dostum, orada havalar nasıl, üşütme, derim.

Jongin: Bana görüldü atılmasını sevmem.

Bay Kafka: ...

Jongin: Nokta atılmasını da

Bay Kafka: !!!

Jongin: Ünlemde sevmem, herhangi bir sembolde. Ben benimle konuşulmasını severim.

Bay Kafka: Jongin sana daha önce dengesiz olduğunu söyleyen oldu mu?

Jongin: Evet, ama aklımda sadece senin söylediğin kalacak.

Bay Kafka: İyi misin? Bak benimle ilgileniyormuşsun gibi davranmana gerek yok.

Jongin: Biliyorum. Sadece bir hafta görüşmedik ve ben seninle konuşmayı özledim.

Bay Kafka: Ne demem gerek.

Jongin : Ben de özledim?

Bay Kafka: Seni özlemeye vaktim olmadı inan.

Jongin : Cidden ne iş yaptığını merak ediyorum.

Bay Kafka: Aslına bakarsan biliyorsun.

Jongin : Beni çok fazla düşündürdüğünü söylemiş miydim? Kaşlarım çatık olur ben düşünürken ve erken kırışacağım senin yüzünden. Kimse beni beğenmeyecek ve benimle evlenmek zorunda kalacasın Bayım.

Bay Kafka: Buruşuk bir dedeye dönüşsende, esmer ve sıkı etlerin sarksada, six packlerde dolu karnında göbeğin çıksada, seninle evlenirim.

Jongin : Sen daha önce neredeydin? İsminin hakkını veriyorsun ve ben kendimi bir Milena gibi hissetmekten alıkoyamıyorum.

WHO I AM?//KAISOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin