Jongin: Kendime her kahve yaptığımda, aklıma sen geliyorsun. Kitap gibisin, kahvenin yanında iyi gidiyorsun.
Bay Kafka: -Gözlerini pörtleterek ekrana baktı.-
Jongin: ahahaha.
Adını söylesene sen bana ya.Bay Kafka: Mesajlaşırken arada kaynamıyor sorular öyle kahkalar arasında Jongin.
Jongin: Peki o zaman.
Napıyorsun.Bay Kafka: Bilgisayarın karşısında, bir savaşa girmeye hazırlanıyorum.
Jongin: Oyun falan mı? Online ise birlikte oynayalım.
Bay Kafka: Ahahaha. Hayır Jongin. Mesleğimle alakalı olduğu için cevap veremem bu soruya.
Jongin: Ama hep böyle yapıyorsun :/
Bay Kafka: Sen napıyorsun.
Jongin: Kitap okuyorum.
Bay Kafka: Adı ne?
Jongin: Gizemli Kafka.
Bay Kafka: Baya gizemli bir kitap olmalı he?
Jongin: Oldukça. Kendimi çözümü denizin fersah fersah altında olan bir bulmacayı çözmek için uğraşıyor gibi hissediyorum.
Bay Kafka: Pes etmemek lazım.
Jongin: Pes etmiyorum.
Ama yorulduğumu hissediyorum.Bay Kafka: Kitabın sonuna doğru yavaş yavaş çözülüyor düğümler.
Jongin: Beni boğmasın da...
Bay Kafka: Eee mimar bey, işleriniz nasıl gidiyor.
Jongin: Dün bir iş aldım ve beni çok heycanlandırıyor.
Bay Kafka: Ne işiymiş bu?
Jongin: Bir kitap kafenin planını çizip, dizaynını yapacağım.
Bay Kafka: Woow. Kitap kafelere bayılırım. Senin elinden çıkacak bir kitap kafeyi merak ediyorum doğrusu.
Jongin: Yavaş yavaş şekilleniyor aklımda bir şeyler fakat önce kafenin sahibiyle görüşmem lazım. Nasıl bir şeyler var aklında öğrenmeliyim.
Bay Kafka: Kimmiş sahibi kafenin.
Jongin: Bir yazarmış. İsmini unuttum. Yarın görüşeceğiz.
Bay Kafka: Kafenin ismini bana da verirsin Jongin, işin bitince. Gitmek isterim.
Jongin: Birlikte gideriz belki.
Bay Kafka: Kim bilir, belki de farkında olmadan aynı anda orada bulunuruz ve sen beni tanımazsın.
Jongin: Çok kötüsün.
Bay Kafka: İyi geceler Jongin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHO I AM?//KAISOO
FanfictionBilinmeyen Numara: Sınırlarını görmek istedim. Jongin: Sınırlarımda uçurum var. Yaklaşmak dahi istemezsin. Bilinmeyen Numara: Özgürlüğü seven birine bunu söyleyemezsin. Jongin: Uçmak mı istiyorsun? Bilinmeyen Numara: Sen de yanımda olacaksan neden o...