Тайлър беше много различен от другите момчета.Защитаваше зубърите от побойниците и всички го харесваха, но да си кажа той си е за мен.Беше много умен,красив,добър,а зелените му очи ме убиваха с всеки негов поглед се растапях държеше се супер мило с мен и бяхме неразделни приятели.
Не знаех дали има някакво чувство към мен,бях много объркана...До като размишлявах в стаята си за него телефонът ми извибрира.Беше Тайлър.
Имах съобщение от него вътре пишеше,че тази вечер има купон по случай рождения ден
на най-добрият му приятел Джоуи и ме покани да отидем заедно.Аз се съгласих и веднага отворих гардероба си намерих хубави дрехи сложих си малко спирала.Щяхме да се чакаме пред училище тъй като не запомни къде живея.~~~
Стана 18 часа все още не се беше стъмнило.Аз тръгнах към училището.След време бях там и помахах на Тай ,а той ми се усмихна.Попитах го защо толкова рано трябваше да се видим при положение, че партито е от 20:00 часа.Той ми каза ,че е искал да поговорим.Хвана ме за ръка аз се зарадвах.Поразходихме се в близкия парк.Седнахме на една пейка и той ми обясни някои неща и си призна ,че ме харесва,а аз от вътре крещях и просто му казах ,че чувствата са взаимни.Погледна ме със зелените си очи прегърна ме и ми каза ти си моето момиче аз пък му отвърнах ,а ти моето момче.Седяхме така дълго време.
~~~
Тръгнахме към къщата на Джоуи.Вървяхме вървяхме и стигнахме до там.Тай звънна на звънеца и Джо отвири вратата зарадва се да ни види хванати за ръце и ни покани вътре.Естеатвено ние закъсняхме всички се бяха напили.С Тай бяхме седнали на дивана в хола до нас имаше едно момче и момиче които се целуваха.Изведнъж Тай ме хвана и с меките си усни ме целуна аз продължих целувката,сложи си ръката на рамото ми и ме прегръщаше силно до като се целувахме.
Хвана ме за ръка и се запътихме към вкъщи...
YOU ARE READING
I want you...
Teen FictionИстория за момиче,което не може да намери истинската любов ,но накрая намира мечтаното момче.