Утре е събота и хубавото е ,че не съм на уроци.Писах на Тайлър ,че искм да се видим.
Той се съгласи.Вечерях с нашите разказах им за Тай и те се зарадваха за мен.Вече трябваше да лягам.Отидох в стаята си и реших да си разгледам Facebook нямаше нищо интересно.Легнах си и видях,че имам съобщение от Тай в него пишеше:Лека нощ принцесо обичам те.Аз му отговорих лека нощ и на теб принце аз те обичам повече.
~~~Събудих се към 9:30 полежах още малко и станах.Опраяих се и Тайлър ми писа:чакам те в парка на нашата пейка.Аз му написах:добре тръгвам след пет десет минути съм там.
След пет минути бях вече при него.Той ме целуна по челото и ме попита дали искам да отидем у тях.Аз се съгласих.
Вървяхме прегърнати и през две минути гледах очите му, а той ми се усмихваше.Вече бяхме стигнали пред къщата му.Влезнахме вътре.Заведе ме до неговата библиотека.Имаше много книги.Попита ме дали иска да почетем заедно докато пием топъл шоколад.Разбира се аз се съгласих и той знаеше ,че много обичам да чета.Избрах си една книга, в която се разказваше за едно момиче болно от рак и заневъзможната любов, която я намира в краяна живота си.Тайлър пък си избра книга която е свързана с Магия и вълшебства нещо като Хари Потър ,но малко по-различно.
Хвана ме за ръка седнахме на леглото му и аз започнах да чета на глас и постоянно ме прекъсваше.Книгата свърши и аз нищо не разбрах,но той после ми я разказа отново.След това беше негов ред да чете.Постоянно се разсейваше ,а аз с удоволствие го слушах и очите ми тепкаха.Той свърши с книгата и заспахме.~~~
Като се събудихме решихме да играем на криеница колкото и детско да звучи аз се съгласих и се засмях.Трябваше той да брои и ми каза,че ако ме намери трябва да получи целувка от мен и аз му казах ако не ме намери да знае,че съм в банята зад вратата.Той се усмихна и каза,че още сега ще си я получи без да се крия и ме целуна нежно без колебание...
VOUS LISEZ
I want you...
Roman pour AdolescentsИстория за момиче,което не може да намери истинската любов ,но накрая намира мечтаното момче.