(Muffin is haar hondje)
Rosanna:
Vandaag is de eerst dag van school, want we hebben zomervakantie gehad. Het is nu 6:30 en moet over 1,5 uur weg. Ik loop mijn bed uit en geef muffin eten. Zelf pak ik een fruit muffin. Die zijn het lekkerste in de ochtend. Snel loop ik naar boven want moet elke ochtend mijn vader wakker maken. Ik loop naar zijn kamer en klop op zijn deur "pap wakker worden" normaal krijg ik een reactie terug maar nu niks. Nogmaals klop ik "pap je moet zometeen naar je werk. Na dit 4 keer hebben gedaan doe ik de deur open. Ik zie dat hij er niet licht. Ik zie een briefje op zijn bed.
Lieve dochter!
Het spijt me maar ik ben vertrokken naar Nederland! Ik voelde me niet meer fijn in Canada. In mijn nacht kastje zit 1000 euro dit is het enigste wat ik je kan geven. Het spijt me lieve dochtertje! Ik heb een grote inkoop gedaan voor het eten voor muffin! Dat ligt in de kast beneden. En als je ooit een telefoon 06 ** ** ** ** koopt hier is mijn nummer en ik zou hem niet veranderenXx je papa
Ik wist dat hij doordat mama is overleden niet meer heel goed kon nadenken maar dit. Ik loop naar de buren en vraag of ik hun telefoon mag lenen. Snel bel ik mijn papa
PAP PAP!!!!!! Wat doe je me aan!
Komt goed love you!
Opgehangen........
Ik gooide de telefoon op de grond en val flauw van de schik. De buren rende naar me toe en nemen me mee naar binnen. Ik schrik wakker "dit is een droom toch?"
"Nee schat sorry je vader is echt weg.."
Ik voel de tranen over mijn vangen lopen. Ik zie dat het al 9:10 is. "Buurvrouw ik moet allang op school zijn!"
"Geef mij het nummer van je school ik bel je wel af!"
"Heel erg bedankt!"
Terwijl de mijn buurvrouw aan het bellen was kwam de buurman naar me toe "als er wat is komt alsjeblieft altijd naar ons toe!"
"Zou ik doen, mag ik weten hoe jullie heten?"
"Tuurlijk! Mijn vrouw heet Isabel en mijn naam is Nick!"
"Heel erg bedankt voor jullie hulp ik ga nu even tot rust komen"
"Goed idee ga maar!"
Ik loop terug naar mijn huis en pak muffin op. Ik zet hem op mijn schoot en zo val ik in slaap. Om 15:56 schrok ik wakker. En daar stond mijn vader voor me neus huilend. "PAPA!"
"Het spijt me, ik ben mama al kwijt en ik wil jou dan ook niet kwijt"
"Het is okey doe dit nooit meer! Waag het om nog 1 keer te doen!"
"Beloof het!"
Ik omhels hem en geef hem een kus op zijn wang "ik hou van je papa"
"Ik hou ook enorm veel van jou, en het spijt me dat ik zo raar deed!"
"Ik mis mama ook.."
4 uur later...
Ik ga vandaag koken want mijn papa en ik doen het om de dag. Vandaag ga ik spaghetti maken! Dat is beide ons lievelings eten. Na het eten sprong ik op de bank en begon een boek te lezen. Het gaat over een vrouw die van een perfect leven naar een naar leven gaat. Ze heeft 3 kinderen en 1 daarvan word doodziek. Nadat ik het boek had gelezen zat ik daar met tranen in mijn ogen. Ik pakte een foto van mijn mama en gaf er een kusje op, en zei dat ik haar enorm mis. Na al deze drama ging ik maar slapen om even tot rust te komen na deze dag.
Hooi allemaal! Ik had inspiratie voor een heel nieuw verhaal! Wat vinden jullie er tot nu toe van? En alvast heel erg bedankt voor het lezen!
JE LEEST
You Never Know- Shawn Mendes
FanfictionIk heet Rosanna. Ik ben 13 jaar. Mijn moeder is overleden en mijn Vader is nooit thuis. Ik heb geen broers of zussen maar wel een klein mops hondje hij heeft muffin. Omdat ik zoveel van muffins hou. Ik zit in de 1ste. Elke dag zie ik er tegen op om...