H4: Kliniek

142 12 5
                                    

Ielse (pester):

Ik ben door gestuurd naar een kliniek. We zijn nu onderweg en ben best bang. Ik weet niet wat me staat te wachten.. word ik hier ook geslagen? Krijg ik hier ook nooit eten?

Hoe het bij haar elke dag na school is:
Dinsdag 18 oktober:

Ik word om 6:00 wakker. Om 7 uur staat mijn moeder altijd op. Ik stap mijn bed uit want wil dat ze vandaag 1 dag niet boos is op me. Ik kleed me om daarna drink ik een kopje thee, dan poets ik mijn tanden en ga ontbijt voor mijn moeder maken. Ik maak verse croissantjes en maak haar speciale thee. Dit zet ik allemaal op de tafel. Ik stofzuig de grond nog maak de keuken schoon en ruim de woonkamer op. Om 6:50 ruim ik nog snel mijn kamer op. Om 7:04 hoor ik dat mijn moeder uit bed stapt en loopt ze meteen door naar beneden. Ze ziet het ontbijt en eet het op. Zonder maar iets verkeerds te hebben gedaan slaat ze me opeens en noemt me een rot jong. Ze pakt me aan mijn haar en gooit me op de grond "MAMA IK HEB NIKS VERKEERD GEDAAN!"

"JAWEL ELKE DAG! ROT JONG WAS JE MAAR NOOIT GEBOREN"

Terug naar de kliniek:

Ik werd meegenomen naar een kantoor. "Hooi ik ben Mnr. Van der bos"

"Hooi ik ben ielse!" Zeg ik iets te vrolijk

"Zou je wat willen vertellen over je thuis situatie?"

"Ja hoor... mijn moeder mishandeld me elke dag.. wat ik ook doe ookal doe
Ik niks ookal ruim ik alles op altijd slaat ze me..."

"Vind je het oke als ik wat heftigere vragen stel?"

"Uhh.. oke"

"Zou je kunnen uitleggen wat "liefde is"

"Uhh.. niet echt"

"Vriendschap?"

"Nou dat iemand je aardig vind en die loopt altijd achter je aan en doet alles voor je"

"Umh oke, dit is genoeg voor vandaag ga maar"

Rosanna:

Ik zit hier nu al een week in het ziekenhuis. En voel me alleen maar slechter worden. Ik krijg elke dag een overdosis medicijnen en prikken. Dit duurt ongeveer 1,5 uur per dag. Na de hele dag niks gedaan te hebben doe ik de tv aan. Ik zet altijd een random net aan met liedjes zodat ik mee kan zingen.

Na ongeveer 12 liedjes gehoord te hebben hoorde ik ineens een liedje die ik nog nooit gehoord had. "Mercy"

You've got A hold of me
Don't even know your power
I stand a hundred feet
But i fall when I'm around you

Leuk liedje hij is van Shawn Mendes ofzo. Nouja nog nooit van gehoord. Weer een paar liedjes verder hoorde ik "Treat You Better" ook van Shawn Mendes ofzo.

Just know that you don't have to do this alone

Toen ik dit hoorde brak ik even. Ik weet niet wat het was maar het word me denk ik even teveel. Ik zette de tv uit en ga slapen.

Nieuw deeltjee! Hij is niet heel lang maar zo vind ik hem voor nu goed!

Dankjee voor het lezen!❤️

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 23, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

You Never Know- Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu