Nominacja

1.7K 46 17
                                    

Joł pszyjacfele. Zostałam nominowana przez SzalonaPisarka91 do napisania piętnastu faktów o sobie, więc jedziemy z tym koksem!
1. Jak niektórzy z was wiedzą, mieszkam w Holandii.
2. Kocham Anime i Mangi.
3. Jestem całkowicie zdrowa na umyśle.
4. Nie lubię tłumów, a czasami się ich boję.
5. Mam dwa koteły, nie sorki trzy, bo jednego w głowie i wszystkie kocham tak samo ^^.
6. Nie cierpię dzieci, nie mam do nich cierpliwości. Do wszystkiego, tylko nie do dzieci.
7. Kocham czytać książki i przenosić się do świata wyimaginowanego przez autora.
8. Jedyna kategoria książek, których nie lubię to kryminały.
9. Kawa jest napojem mojego życia.
10. Czasami robię na drutach, bo to mnie uspokaja i relaksuje.
11. Mówię w trzech językach i uczę się czwartego, a w przyszłym semestrze także i piątego.
12. Nie cierpię Nutelli.
13. Jestem osobą liberalną, akceptującą wszystko włącznie z eutanazją, aborcją oraz homoseksualizmem.
14. Nie jestem zadowolona, kiedy ktoś próbuje (przepraszam teraz za to słowo) wjebać mi się w życie z buciorami, sądząc iż zostaniemy najlepszymi biefef.
15. Słucham metalowych i rockowych zespołów, ale niewielu.

Joł skończyłam i chyba wróciła mi faza na 'joł', więc teraz nominujemy:
Saruciak
kinieu
Kisieleqq
Black_Heart_6, też cię kocham słonko.
MikiMegi
Patapon15
sweetcat55
Lenaffova
Nie nominuje 15 osób, taka  #rebelklaudia .

Cięte Riposty Z Pistoleta Dla Każdego MilordaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz