Liebster Award

2.6K 59 15
                                    

Witam was serdecznie!
Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy podczas przeglądania powiadomień dostrzegłam nominację do L.A od Patapon15, za co bardzo dziękuję.

A od Patapon15, za co bardzo dziękuję

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. Jeśli chodzi o zawód, to chciałabym zostać lekarzem- chirurgiem naczyniowym, kardiochirurgiem bądź neurochirurgiem, ponieważ pragnę pomagać ludziom, a widok ran, krwi czy tym podobnych nie budzi we mnie odrazy. Myślę, że jest to bardzo ciekawy zawód. A jeśli mi nie wyjdzie zostanę tłumaczem.
Albo plantację marihuany stworzę.
U mnie 6 krzaczków na legalu 😂.

2. Nie wiem, czy chodzi o zwierzę dzikie, czy domowe, dlatego:
Zwierzę dzikie-  Wilk, gdyż jest to zwierzę piękne, dostojne, które rozsiewa wokół siebie ziarno tajemniczości.
Zwierzę domowe- Królik. Mimo opinii wielu ludzi, to wcale nie jest typowa ,,przytulanka". (Przynajmniej nie moja Kaja, która ma także ksywkę : Khaleesi 😂😂) Niektóre z nich mają charaktery.

3. Bez książek. Choćbym nie wiem, jak źle się czuła, przez cokolwiek, wystarczy bym sięgnęła po książkę i przeniosła się w świat stworzony przez autora.

4. Chyba Piękna i Bestia, jeśli mowa także o filmach.
A bajka? Niedźwiedź w Dużym Niebieskim Domu i...
TELETUBISIE 😂.

5.W tej mojej? Celujące.

6. Mojej nieśmiałości i strachu przed poznawaniem nowych ludzi.

7. Pominę pytanie, gdyż nie ma czegoś takiego.

8. Medaliony, Zofii Nałkowskiej. Sama jeszcze tego nie przeczytałam, ale mam zamiar w niedalekiej przyszłości. ,,Ludzie ludziom zgotowali ten los".

9. Jestem pesymistķą, mająca w sobie ziarno realizmu 😂.

10. Weronkaaa, Patapon15, magsmil.

Tym pozytywnym (powiedzmy) akcentem chcę zakończyć tę nominację.
Niestety nie nominuje nikogo, nie mam pomysłów na pytania, liczę, że mi to wybaczycie.
Ciao!

Cięte Riposty Z Pistoleta Dla Każdego MilordaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz