Název.: Bůh od koní
Autorka.: NicolePokorn
Žánr.: Romance
Děj, který jsem zatím pochopila.: Hlavní hrdinka je koňařka. Vrací se svou klisnou do stájí a tam proběhne klasické seznámení v romanci. K tomu se vyjádřím v názoru. Prolétne jiskra a cítí k sobě navzájem přitažlivost. Snad už máte přibližnou představu, kdo by chtěl, mrkněte na příběh.
Můj názor.: Začátek se mi líbil, postřehla jsem sem tam nějaký ten problém s rozhodnutí se mezi spisovností a nespisovností. Já osobně si potrpím na to, že je to buď spisovné nebo nespisovné. Ty tam mrskneš spisovné přídavné jméno na nespisovné podstatné jméno apod. Líbilo se mi takové, dle mého názoru roztomilé, popisování jízdy. Dle mého názoru jezdí i autorka a má to ráda, protože ten začátek se jí opravdu povedl. Pěkně citově zabarvené.
Příběh je dobrý, co si budeme povídat.. Ale prostě mi to celé nějak nesedí. Jejich setkání mi přijde naprosto klišé, ale pokud by to bylo dobře napsané, tak mi to snad ani vadit nebude. Dylan měl v kapitole z jeho pohledu téměř okamžité nutkání si představovat, teď cituji, jak hlavní hrdinka škemrá o jeho penis. Já vím, že to tak u chlapů bývá, ale v knize očekávám, že se to nějak rozepíše. Nemyslím ty představy, ale že k ní cítí přitažlivost. Je to tam celkem zjednodušeně vysvětlené, jenže mi to stejně nějak nesedí.
Pak ti moc nejdou příslovečné spřežky a skloňování cizích jmen. Třeba Natálie ( Píšu to česky, snad nevadí ) Jednou to jméno skloňuješ v angličtině a v druhé kapitole mi rve oči, že je to v češtině a ještě špatně. Možná to bylo s malým písmenem, ale to se stane a ani si nejsem jistá.
Teď trochu vlezu i do coveru. Na něm je blonďatý muž/ kluk, ale v příběhu ukážeš média s hercem z Odstínů šedi a pak v další kapitole zase nevypadá jako on, protože má modré oči. To zas tak nevadí, je to jen detail. Určitě bych si nějaký pořádný cover nechala udělat, na tohle ti moc lidí neklikne. ( Jen rada)
Hlavní hrdinka mi moc sympatická nepřijde, ale sto lidí = sto chutí. Spíše už ty její kamarádky. Přijde mi třeba zvláštní ten herecký výkon.
Sem tam ti chybí čárky ve větách a najdou se překliky. Četla bych to po sobě a zveřejnila až po jistotě, že je to bez překliků. Pravopis byl dobrý, téměř. Nedostatky jsem již zmínila.
Jinak je příběh takové optimum na wattpadu. Jsem si jistá, že se ještě časem zlepšíš, každý někde začínal. Taky by rozhodně byly dobré delší kapitoly.
Rozhovor s autorkou.: Autorka neodpověděla na žádost, ale případně můžeme rozhovor doplnit.
Takže je tu konec druhé recenze a já doufám, že si z ní autorka vezme to dobré. Já se jdu vrhnout na druhou recenzi, můžete se těšit na It's too hard to forgive her. Je to krátké, tak se prosím nezlobte, že jsem si to přečetla přednostně. :)
ČTEŠ
Recenze (Cz/ Sk)
RandomŽádost na vlastní nebezpečí. -- Recenze budou upřímné. Pokud máš o Recenzi zájem, napiš mi pod první kapitolu, nebo do soukromé zprávy.