8. Save you

61 9 2
                                    

Název.: Save you

Autorka.: Pillgrim0605

Žánr.: Teen Fikce

Děj, který jsem zatím pochopila.: Na klasickou střední, která se zabývá důkladně i sportu, chodí parta pubertálních kluků ze čtvrtého ročníku. Přátelé hlavního hrdiny chtějí omrknout prvačky na jejich prvním fotbalovém zápase, který je povinný. Každý z jeho přátel si vybírá, ale on nijak zaujatý není. Nebo ano? Znáte to. Plno průšvihů a některé mohou odkrýt to skryté.

Můj názor.: Cover ani název a popis mě moc nezaujal. Možná proto jsem se k tomu dostala tak pozdě.

No, z přečtení pár dalších kapitol jsem dostala úplně jiný dojem. Často ti chybí čárky a chyby v pravopisu jsou sice minimální, ale zkus si to ještě prohlédnout. Tím mám na mysli například rozdíl mezi mladý/ jarní. Občas by sis to měla odůvodnit. :)

Začněme tím, že je to vcelku originální. Za to získáváš body navíc. Líbí se mi, že ta holka zatím hrála roli jen okrajově. Že se nepoznali a nezamilovali hned... Přijde mi to takhle realističtější.

Ti kluci jsou velmi sympatičtí, dobře zvládáš vychytat jejich myšlení a činy. Tedy, dle mého. Jsi dívka a podle profilu je ti čtrnáct. Nechci znít sexisticky, ale málo holek zvládá dobře psát z pohledu druhého pohlaví.

Tvůj styl psaní je takový jednoduchý, občas uspávající, ale ta ztřeštěná parta kluků vždycky člověka probere. Ať už příjemně, nebo nemile. Už tou první noční akcí si u mně sami odebrali pár bodů. Asi jsem příliš morální, ale udělat to kamarádovi? No... Ještě pak přihlížet, jak si to schytává? Jak se trápí? No, nemůžu se k tomu vyjádřit. Můj názor by mohl být chybný. Neumím muže moc pochopit. :D

Vždycky, když se má objevit něco nového, tak to vypadá ohraně. Že začátku. Ty umíš lidi celkem příjemným stylem překvapit. Při první zmínce o Lisany ( Ta přezdívka je skvělá ) jsem si řekla, že to bude typická tichá šedá myš utápějící se v depresích, která nikoho nemá ráda. To je teď totiž na Wattu asi In. A ono ne. Zdá se příjemná a otevřená. Vzhledem k okolnostem s ní ještě nejsem moc obeznámena.

Dovolím si říct, že v tvém příběhu je dost překvapivých věcí. Člověk nikdy neví, co má čekat.

Rozhovor.: Můžeme ho doplnit. :)
Autorka zatím na zprávu nezareagovala. :)

Příští recenze = Unbroken
Těším se! :)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 20, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Recenze (Cz/ Sk)Kde žijí příběhy. Začni objevovat