Začiatok

418 1 0
                                    

Išiel som nocou svojim bielym mercedesom a zastavil som v klube Biela Lagúna.Luxusne vypadajúci klub ma lákal ako svoju korisť preto som ho vybral, má svoje čaro.Bolo vidno že párty je v plnom prúde.Aby som to objasnil volám sa Eduard a mám 28 rokov, práve idem na pracovný večierok vo svojom elegantnom čiernom obleku a navoňaný voňavkou Bruno Banány(do huby :D) ako správny vedúci firmy. Vstúpil som do klubu kde bolo veľa kvalitného jedla a kvalitného bieleho vína a všetko bolo upravené , sofistikované a na úrovni . Venoval som sa dôležitým ľuďom a strkal sa im do zadku ... tak to nenávidím ale je to dobré pre biznis .Po chvíľke už toho bolo na mňa moc a pobral som sa k baru a tam ... a tam som uvidel anjela. Červené šaty, čierne havranie vlasy a zelené šibalské oči. Sedela pri bare a pila tequilu môj obľúbený nápoj.Naše pohľady sa stretli a čas sa zastavil všetko pohlcovali tie oči . Udržiaval som očný kontakt a nahodil šarmantný úsmev ktorý bol opätovaný . Zahryzla si do pery čo ma vzrušovalo a chcel som ochutnať jej pery . Približoval som sa k nej  a keď som stál pred ňou  zobral som jej dlaň do svojej a  jemne ju pobozkal. Pod dotykom mojich pier sa jemne zachvela ale neodtiahla sa. Predstavil som sa a objednal nám drinky... a už bola ruka v rukáve.




Nový žáner poviedky ktorá bude veľmi krátka ale zato dobrá , plná lásky, romantiky a vášne . Dúfam že sa vám bude páčiť a bude mať pozitívne ohlasy  v komentároch . :)

Love story <3Where stories live. Discover now