Prerušil som bozk aj keď veľmi nerád a vystúpil som z auta. Otvoril som jej dvere a keď sa chcela postaviť zobral som ju na ruky ako princeznú . Odniesol som ju do izby a pustil ju pomaly na zem , znovu som bozkával jej pery a popritom obchytkával zadok. Asi po 2 minútach som prerušil bozk a jemne ju strčil a spadla na postel . Dal som jej dole topánky a ďalšie kúsky oblečenia . Keď už na sebe mala len spodné prádlo bozkával som jej pery pokračoval na líčko potom uško a nakoniec láskal krk. Rozopol som podprsenku a užíval si jej krásnych pŕs . Trošku som ju potrápil a hral si z jej bradavkami na čo ona vzdychala. Jednou rukou som jej siahol do nohavičiek a dráždil jej mušličku . Keď som videl že sa blíži k vrcholu prestal som za čo som si vyslúžil naštvanú až bolestnú grimasu od ester. Iba som nad tým pousmial a vyzliekol som sa . Milovali sme sa kým sme nepadli od vyčerpania a zaspali sme...
Ráno sa mi naskytol pekný pohľad na jej dokonalé telo ležiace v mojej náruči. Vlasy jej voňali ako jemný vánok pri západe slnka . Jemne som jej pohladkal líčko , obdarovala ma úsmevom na čo som sa aj ja usmial a zamieril do kuchyne pripravovať raňajky . Nič zložité na raňajky iba volské oká s anglickou slaninou . Počas tohto varenia som premýšľa o tom čo bude ďalej ... chcem s Ester ostať a vedieť o nej všetko... Hádam... Hádam povie ano.
TUTO POVIEDKU VENUJEM SVOJEJ KAMARÁTKE
ESTER
-strašne chcela aby som jej napísala poviedku , tu ju má xD
YOU ARE READING
Love story <3
RomanceKrásne červené šaty, čierne vlasy a zelené oči .Jej šibalský úsmev a pery ktoré by som stále bozkával bude to noc plná vášne .