2.bölüm

24 2 0
                                    

Uyku uyku tanrının bize sunduğu en güzel nimetti sanki,bir sürüleğinede olsa dünyadan kopmamızı sağlıyodu.
Ama malesefki uyanmıştım çünkü okula gitmek zorundaydım.Okulu sevmiyorum zaten kim severki. Yine düşüncelerden kendimi alamıyodum aynada kendime baktım babama aşırı benziyodum herkes onu kız hali olduğumu söylüyordu,kendime daha dikkatli baktım cidden babamın aynısıydım beni tanımayanlar babamın kızı olduğunu beni görünce anlıyodular.Babam çok yakışıklıydı yaşının gerektirdiğinden fazla yakışıklıydı.Saate baktım okula gitme vaktim gelmişti çantamı alıp odadan çıktım.Merdivenlerden inerken babamın müthişli karısının sesini duydum.
"Tuncay ben kızını yanımda istemiyorum rahatsız oluyorum ister istemez tedirgin oluyorum " dediğinde durdum babamın cevabını merak etmeye başladım tabiki beklediğim türden cevaptı.
"annesi gibi orospu olmasına izin veremem evlenene kadar bizimle yaşamak zorunda " canımın yandığını hissediyodum kalbimdeki yayılan acı bombardımını durduramıyodum.Merdivenlerden hızlıca indim.Evden dışarı çıktım servisim gelmişti ahh süper zamanlama  direk yerime geçip tek ve en yakın arkadaşın olan Çağrı'yı aradım.
"günaydın Nil bu saatte aramanı anlamadım unutma ben artık bi üniversteliyim bebeğim "

" Biliyorum,özür dilerim sadece çok üzgündüm ondan aradım neyse görüşürüz."

"hayır Nil bebeğim sadece şaka yapmıştım dinliyorum seni "

"mütişli beni evden göndermek istiyo,ben varken rahat olamıyomuş .Babamda ona annem gibi olmamam için evlenene kadar onlarla yaşıyacağımı söyledi.Anneme o kadının yanında orospu diye hitap etti .Beni sevdiğinden değil sadece anneme benzememem için yapıyor asıl canımı yakan bu nolursa olsun o benim annem anladın mı ? "

" Biliyorum anlıyorum seni ailelerimizi değiştiremeyiz,katlanmak zorundayız bebeğim emin ol hepsi geçecek annene laf edilmesi zoruna gidiyo biliyorum anlıyorum ama elimizden gelen bişey yok ."

"Geçicek değil mi ?"

"evet bebeğim geçicek seni seviyorum."

"bende seni canım arkadaşım"

Onunla konuşmak iyi gelmişti tek arkadaşım,sırdaşımdı.Dışardan göründiğü gibi birisi değildi,dışardan tam bi playboydu dergilerde boy boy manken,oyuncu ne kadar güzel kız varsa onunla çekilmiş fotoğrafları ve haberleri vardı.Ama aksine yaralı ve kırılgandı hemde fazlasıyla .Okula gelmiştim servisten indim okula girdim sınıftaki kızlar yine bi dergiyi inceliyolardı.Sırama oturdum onlara bakmaya başladım o kadar boş gözüküyolardiki neyse diyip çantamı açmıştimki bi anda yanıma gelip dergiyi önümü attılar.Gördüğüm şeyle şok oldum.

" Ayvaz Kandemir'in yeni aşkı Nil Hazel  Özsoylu "
altında berabar havuzda olan bi resim vardı. Babama ne diyceğim konusunda hiçbir fikrim yoktu.Kafamı kaldırdığımda sınıftakiler bana merakla bakıyolardı bişey demeden dergiyi çöpe doğru attım.Sınıfın kapısı açıldı hoca içeri girdi derse başladık.Tenefüse zili çaldığında kantine bişeyler almaya giderken herkesin bana kaçamak bakışlar attığını farkettim sanki çokta umrumdaydı.Dersler bitmişti eve gitmek için servise bindim.Eve yaklaştıkça korkuyodum gözlerimi kapadım bu süre servis durduğunda evime geldiğimi anladım.Bacaklarım titriyodu yavaş yavaş adımlarla eve doğru yürüdüm ve kapıyı vurdum 1-2 saniye sonra kapı açıldı.Karşımda mütişli bana şuh gülüşüyle baktı demekki babam öğrenmişti babamın sesini duydum.

"Nil buraya gel !" yanına doğru ilerledim yüzüme doğru dergiyi attı .

"Annen gibi başıma orospumu olcaksın lan ! "  ben bişey demeden sadece yüzüne baktım boş ve ifadesizce buna daha çok sinirlenmiş olmalıki yanıma gelip saçımdan tuttu .

" Annen gibi orospu olmıycaksın orospu olmaya çok meraklıysan seni kendi ellerimle genelevine bırakırım "
dediği şeyle şoka uğradığım.Saçımı iyice kavrayıp merdivenlerden yukarı çıkarmaya başladı.Odamın kapısına gelince içimde rahatlama oldu kapıyı açtı , beni içeriye doğru atıp

"ben bu odadan çık diyene kadar çıkmıyosun " dedi babam odadan çıktı.Yere oturup sessizce ağladım kimse duysun istemiyodum.Aklıma gelen şeyle daha çok ağlamaya başladım ya babam o çocuğa giderse çocuk yanlış bişeyler anlatırsa .Zaten çocuk pek tekin durmuyodu o gözler bunu yansıtıyodu .

RENKSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin