5.BÖLÜM

9 0 0
                                    

Onu itmemle beni boğazımdan tutup suyun içine sokması bir oldu.Nefes alamıyordum boğazımı öyle sıkıyorduki sadece nefes alabilmeyi düşünüyordum.Beni yukarı çekip havuzun kenarına attı.Öksürmekten ölücektim sanırım.

"Lan sen kimsin beni itiyosun ?"  dedi ona cevap verecek güçüm yoktu.Zaten güçüm olsada cevap veremezdim.

"Seni uyarıyorum yoluma çıkma.Dikkatimi böyle ucuz yollarla çekemezsin daha kaliteli,seksi bi yolla çekmeyi çalışmanı öneriyorum." yine cevap vermedim.Kendi kendine ego kasmasını izleyip,güç topluyordum.

"Beni bidaha takip etme." yine cevap vermedim.Ne kadar egoistti bu.Cevap vermemem onu sinirlendirmişki yine boğazıma yapıştı.O ürkütücü gözleriyle bana baktı.Boğazımı bırakıp arkasınını dönüp gitti.Yerden kalkıp yürümeye başladım.Eve girdiğimde gördüğüm manzara daha kötüydü.Üvey annemin karnını seven babamla karşılaştım.Tepkisizliğimi koruyap odama doğru yol aldım.Duşa girdim,boğazımın hâlâ yandığını hissediyordum hem su yuttuğum içim hemde sıktığı içindi.Onun için tek bi karara varmıştım.Gerçekten insani duygularını yitirdiğine dairdi bu kararım.Gözlerinde hiç bi ışık yada sevgi parıltısı yoktu.Tüm duygularını söküp atmış gibiydi.Değişik bi izlenim bırakıyordu insanda.Aslında dikkatlice düşündüğümde değişik değil benden korkun imajı yarattığını anladım.Kendini koruma yöntemi gibi duruyordu.Ama kimden ve nedendi.Belkide çok büyük  bi olay yaşamıştı yoksa hiçbir insan bu hale gelemezdi.Her insan sevmek sevilmek ister.Onunla ilgili düşüncelerimi bi kenara bıraktım ve duştan çıktım.Kurulanıp bilgisayarımın başına oturup film izlemeye başladım.Filme dalıp tüm dertlerimi unutuyordum.Uykumun geldiğini hissettiğimde bilgisayarı kapattım.Yatağıma gidip uykuya dalmaya çalıştım.Sabah uyanıp hemen hızlıca hazırlandım evdeki kimseye görünmeden çıkmak istiyordum.Merdivenlerden hızlı ve sessiz inmeye çalışıyordum.Evden çıkmayı başardım hemen taksiye binip okula gittim.Taksiden inerken okuluna baktım herkes kendi hallindeydi.Ders zilinin çaldığını duyup adımlarımı hızlandırdım.Sonunda okul çıkış saatime gelmiştik.Zilin çalmasıyla hızlıca sıramdan kalkıp,okul çıkışana doğru yürüdüm.Herkesin bi yere doğru baktığını gördüm.Gördüğüm şeyle bende şok oldum.Bu oydu bi arabaya yaslanmış sıgara içiyordu.İğrenç diye geçirdim içimden elindeki sıgarayla,okul çıkışında durup liseli kızları tavlamaya çalışan angutlara benziyordu.Belkide öyleydi.Ona bakmayı kesip servise doğru yol aldım.Servisin yola koyulmasıyla yanından geçiyoduk gördüğüm şeye daha çok şaşırdım.

RENKSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin