Cherophobic (n.) . - A person who is afraid of being happy because whenever they get happy, something bad inevitably happens.
Printre localnicii din Blackville, New Brunswick, Canada trecea o legendă legată de pădurea care "izola" micul orășel de restul lumii. Cunoscută și sub numele de "Pădurea irlandezului", oamenii spun că persoanele care se aventurează în acea pădure dispar și nu se mai întorc niciodată. Aceștia însă dau vina pe bărbatul care locuiește undeva în mijlocul pădurii. Se zvonește că acesta ar răpi seara un băiat și l-ar folosi ca pe o jucărie sexuală până când se plictisește de acesta și îl omoară. Chiar dacă aceste răpiri s-au întamplat numai în pădure, oamenii intră imediat în case cum începe să se însereze pentru a fi în siguranță.
Jack era doar un copil când auzise prima oară această legendă și îl impresionase. De atunci căpătase un oarecare interes pentru misteriosul spiriduș care locuiește în pădure. Jack stătea în cea mai mare parte singur, tatăl său fiind un soldat în Afganistan, mama sa lucrând ca o chelnerița la un restaurant nu prea departe de casă iar unchiul său deținea un bar la marginea orașului. Astfel profita de momente și intra în pădure lăsându-i câte un bilet sperând că poate aceasta o să vină și o să stea cu el ca să nu se mai plictisească. Pe măsură ce creștea, acest interes începea să scadă, ba chiar a început să-l sperie bărbatul după ce unul dintre prietenii lui a fost prins. Jack regreta încă și acum pariul prostesc pe care îl făcuse cu celălalt băiat.
Stătea și se uita pe geam nebăgând în seamă gălăgia din local. Afară ploua ușor, o vreme perfectă pentru Jack în asemenea situații. Îndată se împlineau câteva luni de când Robin dispăruse. E.J și Mathias, care stăteau la aceași masă cu el se opresc din vorbit și îl privesc îngrijorați. Știau prea bine motivul, dar preferau să nu îl aducă ei în discuție.
-Hei Jack, vrei să ne întâlnim diseară la Mathias să vedem meciul? Parinții lui nu sunt acasă în seara asta și a zis că poate face rost de niște băutură de a lor, propune E.J lovindu-l ușor cu cotul.
Jack tresare imediat și se uită în jur. Clipește de câteva ori și aprobă fără să spună ceva. Băieții zâmbesc triști și se ridică de la masă pentru a merge să plătească. Jack îi urmează după scurt timp, dar se ciocnește de un alt băiat și se scuză fără să îl privească.
-O Wade, uite de cine dăm. Legendarul Jack Lockwood, totul bine? Tot mai fraierești lumea să intre în pădure pentru tine? Râde lovindu-l cu pumnul în umăr. Nervos, Jack îl împinge într-o masă atrăgând atenție asupra lui. Se uită în jur și iese imediat din local urmat de cei patru.
-Ți-a fost frică să mergi în pădure, de aceea l-ai obligat să facă totul după regulile tale, spune acesta râzând. Ai fost cel mai bun prieten al lui și totuși l-ai trădat ca să nu ajungi de râs.
Jack își strânge pumnii și se uită în cealaltă parte. Nu voia să recunoască și se ura pentru asta, dar mai tare se ura pentru că l-a obligat, deși știa prea bine,exact cum a zis Rainger, că Robin era împotriva alcoolului.
-Îți amintești prea bine ce s-a întâmplat după nu? L-ați legat și dus în pădure unde pur și simplu l-ați aruncat ca să fie omorît de Ben, nu? Întreabă apropiindu-se mai tare de Jack care se stăpânea să nu îl lovească. E.J se pune între cei doi dându-și seama de intenția lui Jack.
-Ce-ar fi să ne demonstrezi acum că nu îți este frică. Intri în pădure, te învârți de câteva ori pe acolo și te întorci, ce zici? Întreabă Wade întinzându-și mâna.
-Nu-l asculta Jack, spune Mathias încercând să îl ia de acolo. Jack îl dă la o parte și bate palma cu Wade care rânjește.
Băieții ajung la intrarea pădurii, iar Rainger îi leagă mâinile la spate. E.J îl privea nervos pe cei doi, în timp ce Mathias îl privea încurajator pe Jack. Băiatul trage aer în piet și intră în pădure fără să se uite înapoi. Îl putea auzi pe Wade care stiga să meargă mai mult și mai mult până când singurul lucru pe care îl mai putea auzi erau pașii săi călcând pe funze. Continuă să meargă tot înainte și să o ia pe tot felul de direcții până când pădurea începea să devină tot mai întunecată datorită copacilor care, desi inalti, nu permiteau luminii soarelui să pătrundă. Era periculos deoarece te pierdeai foarte ușor, iar Ben putea să te prindă la fel de ușor deoarece el cunoștea mult prea bine pădurea.
CITEȘTI
Monophobia
RomanceEyeless Jack x Ben Drowned "-Pe aici trece o legenda legata de el.In fiecare saptamana are pe altcineva, iar partea ciudata e ca nimeni nu mai stie nimic de fostii lui, ca si cum i-ar fi inghitit pamantul. -Lumea spune ca el ii omoara dupa ce...