II

77 17 3
                                    

Jack urcă scările și ajunge în fața bărbatului care îl privea uimit. Îi examinează atent fața și înghite în sec.

-A-am o întrebare, spune acesta încercând să pară serios. Ben își ridică o sprânceană și se întoarce cu spatele la el mergând spre scaun pentru a se așeza. Îi face semn să continue în timp ce își aprinde o altă țigară.

-De ce nu m-ai omorît? Adică puteai să mă prinzi și să mă omori, de ce m-ai lăsat să scap? Întrebarea îl făcu pe Ben să își dea ochii peste cap.

-De obicei oamenii nu mai au de gând să intre după ce pățesc ceea ce ai pățit tu, sunt recunoscători că au reușit să scape, dar tu, vi și mă întrebi de ce nu te-am omorît? Vocea acestuia îi făcu inima lui Jack să bată din ce în ce mai repede. Du-te acasă pustiule, continuă ridicându-se de pe scaun și îndreptându-se spre ușă.

Jack nici nu se clinti de acolo. Ben îl ignoră și intră în casă fără să îi mai spună ceva. Închide ușa și își întoarce capul privind-o preț de câteva secunde după care își continuă drumul.

Jack expiră ușurat și se îndepărtează de terasă pregătindu-se să plece cât mai repede de acolo. Se uită prin jur pentru a găsi o altă cale de ieșire. În timp ce se uită observă un geam deschis pe unul din peretele casei. Deși speriat, dar fiind și curios se apropie de geam. Se urcă pe vârfuri pentru a se putea uita înăuntru. Jack examinează atent camera și când nu vede nimic și nici nu aude un sunet  se urcă destul de ușor, geamul nefiind foarte sus.

A fost surprins să vadă că interiorul nu e deteriorat și dezordonat, ba din contră chiar foarte ordonat și în perfectă stare, ceea ce nu se aștepta niciodata de la cineva ca Ben. Culorile care dominau interiorul erau în mare parte închise cu puține nuanțe de verde smarald la câteva aranjamente florale și respectiv turcuaz. În rest culorile și nonculorile erau maro pentru podea, dar și mobila care era dintr-ul lemn masiv; gri și alb pentru pereți sau covoare, care păreau destul de moi și desigur negru pentru alte obiecte decorative sau chiar mobilă.

A mai observat faptul că toate camerele aveau un candelabru, dar și că nu există nici o masă în bucătărie, ci era într-o cameră separată care servea special doar pentru a se lua masa. În dreptul ușii principale erau scările care duceau la etaj unde erau trei dormitoare mari încât ar putea încăpea lejer patru persoane, fiecare având câte o baie. Cea care l-a atras cel mai mult era ultima camera din capăt (care era și dezordonată). Curios, Jack intră și analizează camera. Își dă imediat seama că e camera lui Ben datorită hainelor aruncate prin jur, iar asta îl făcu să zâmbească ușor.

În timp ce explora camera observă pe unul dintre dulapuri o cutie mică roșie. Se uită după un scaun pentru a putea ajunge, dar renunță în momentul în care aude două voci apropiindu-se de cameră. Panicat, se uită prin jur pentru a gasi un loc în care să se ascundă. Deschide repede dulapul și se bagă în el chiar inainte ca cei doi bărbați să intre în cameră. Jack își mărește ochii urmărind atent scena din fața lui.

Ben avea picioarele în jurul bazinului celuilalt bărbat și se sărutau. Un sărut pe care Jack nu îl mai văzuse până acum și i se părea că cei doi aproape se mâncau unul pe altul. Avea buzele uscate, iar inima îi bătea extrem de repede privindu-i pe cei doi. Bărbatul îl întinde pe Ben pe pat începând să îl sărute pe gât la care Ben își închide ochii începând să geamă ușor, niște sunete la care Jack se încruntă încercând să înțeleagă. Înghite în sec gândindu-se la ce se poate mai rău dacă Ben îl prinde în acest moment.

Ben își mușcă buza de jos și își mută capul într-o parte deschizându-şi ochii. Clipește de câteva ori și își mărește ochii uitându-se uimit spre dulap. Nu putea să nu îl observe pe brunet privindu-l intens. Înghite în sec și se întoarce cu capul spre celălalt bărbat, dar acesta îi trage o palmă peste obraz țipând:

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 15, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

MonophobiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum