Bölüm 1 - General

5 0 0
                                    

         Merhaba, ben Engin Bozkurt. Bu büyük savaşın içinde ün kazanmış bir katili yakalamakla görevlendirildim. Zor bir görev olabilir, ama ben bu katili yakalamaya yemin ettim.

        Yardımcım Hakan ile beraber olay yerine girdik. General sırtından bıçaklanmış. Katil camı açık bırakmış. Hakan:

       "Öff be, şu kokuya bak! Sanki katil adamı öldürdükten sonra içip de gitmiş." Ben ise "Saçmalama oğlum!" diyerek cevap verdim. "Anlaşılan bıçağı burada bırakmış. Bunu alıp incelemeye başlayalım. Belki bir ipucu buluruz." dedim. O sırada bir takırtı sesi işittik. Tehlikeli yerdeydik tabi. Herhangi bir şey olabilir. Bizim Hakan cırtlak sesiyle: "Hassiktir! Duydun mu sesi? Gidelim hemen." dedi. Soğukkanlılığımı korumaya çalışıyordum. İncelemeye devam ettik. Hakan yüzünden erken gitmek zorunda kaldık.

      Sonucu beklerken uyuyakalmışım. Rüyamda çocukluk günlerimden birini gördüm. En korkunç olanı. Arkadaşlarımızla futbol maçı yapıyorduk. Arkadaşın birisi beni bilerek düşürdü. "Ne yapıyorsun lan piç!" dedim. O da: "Sus lan oruspu çocuğu! Yarım saattir hile yapıyorsun bir şey demiyorum. Yeter lan!" dedi. Ben de: "Gel lan buraya" diyerek çocuğa daldım. Ertesi gün abisini çağırmış, beni dövmeye gelmişlerdi. Çocuğun kafasına taş attım. Hastaneye kaldırıldı. Daha ona ne oldu bilmiyorum.

     Hakan uykumdan uyandırdı. Heyecanlı görünüyordu. Daha fazla bekletmeden: "Bıçak analizi tamamlandı. Parmak izine rastladık. Parmak izi bir teğmene ait." dedi. "Cinayeti çözmek bu kadar kolay mıydı?" dedim. Gerçekten de öyle miydi? yoksa asıl cinayete mi giriş yapacaktık? Teğmeni soruşturmak için sabırsızlanıyordum. 

Savaş KatiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin