Dagen efter
Det var morgen jeg vågnede ved at solen skinnede mig ind i hovedet, jeg vendte mig om og så at Justin ikke lå ved siden af mig så jeg stod op og gik ind til vores datter, men hun var der ikke så jeg gik i panik og løb rundt i hele huset og ledte efter dem de var bare ikke til at finde nogen steder, jeg prøvede at ringe til Justin, men den gik bare på telefonsvaren.
*Justins synsvinkel*
Det var morgen jeg vågnede ved at snowflake stod og hev i min dyne jeg tog hende op og gik ind på hendes værelse med hende, jeg sad lidt og kiggede på hende mens hun legede da hun stoppede med at lege og rejste sig op "hvad er der galt skat?" spurgte jeg " jeg vil ud" sagde hun så jeg rejste mig og løftede hende op på min arm og tog hende med ind i soveværelset for at tage tøj på og give hende tøj på. Lidt efter var vi klar til at gå så vi gik ned og tog sko og jakke på og så gik vi ud. Da vi havde gået lidt, kom vi til en legeplads hvor vi gik ind så snowflake kunne lege. Da vi havde været der et stykke tid kom der to skumle mænd hen til os den ene havde et jernrør de sagde hej jeg kiggede mistænkeligt på dem og var ikke helt tryk ved situationen. Da vi havde stået lidt, gik den ene over og tog fat i snowflake "hvad fanden har du gang i?" spurgte jeg og gik over for at få fat i hende hun græd, ham der havde fat i hende skuppede mig baglæns og ham med jernrøret slog mig i hovedet det er det sidste jeg husker inden alt blev sort.
*Roses synsvinkel*
Der var gået en time jeg havde forsøgt at få fat på Justin, jeg var helt ude af mig selv jeg kunne slet ikke forstå hvor han blev af så jeg ringede til pattie for at høre om hun vidste hvor han var
P/Pattie R/Rose
P: "hej søde hvad så?"
R:"ved du hvor Justin er?"
P:"nej er han ikke hjemme?"
R:"nej snowflake er også væk og han tager ikke sin telefon"
P:" jeg kommer over er der om 5"
R:" okay jeg ringer lige til Jeremy og spørg om han ved hvor de er"
P:" Ja gør det"
*Samtale slut*
Da jeg havde lagt på, skyndte jeg mig at ringe til Jeremy.
J/ Jeremy
R/Rose
J:"hej smukke hvad så?
R:" hej ved du hvor Justin er?"
J:" nej desværre er der noget galt?"
R:" Ja jeg tror at han har taget snowflake med sig og han tager ikke sin telefon"
J:"okay der må være sket noget jeg kommer over, er der om 10"
R:" okay pattie er også på vej tusinde tak"
J:" det var så lidt vi ses"
R:" Ja hej hej
*Samtale slut*
Da jeg havde lagt på, ringede det på så jeg gik ud og åbnede og der stod Pattie hun trak mig ind i et kram og jeg var tæt på at bryde sammen så jeg trak mig ud af krammet og bød hende ind. Da hun var kommet ind og havde fået overtøjet af, satte vi os ind i sofaen "jeg snakkede med Jeremy og han ved heller ikke hvor de er" sagde jeg "prøv at ring til ham igen og hvis ikke han tager den ringer jeg til politiet" "okay" sagde jeg og ringede op til Justin. Den ringede i lang tid men ente med at gå på telefonsvaren så pattie ringede til politiet og mens hun snakkede med politiet, ringede det på så jeg rejste mig og gik ud for at lukke op. Lidt efter kom jeg til bage til Pattie med Jeremy i hælene. Hun var lige blevet færdig med at snakke med politiet og sagde at de ville komme forbi og hente et billede af ham så jeg skulle gå op og se om jeg ikke havde et så det gjorde jeg. Jeg havde ledt det meste igennem men jeg kunne kun finde et hvor vi alle sammen var på jeg havde ikke et af kun de to men så kom jeg i tanke om at der stod et billede af Justin og snowflake på snowflakes værelse. Lidt efter kom politiet jeg gav dem billedet og de lovede mig at de nok skulle finde ham.
YOU ARE READING
Justin biebers kæreste
FanfictionDen handler om dig og Justin der er kærester i bliver gift og får et barn hen ad vejen sker der ting som gør at i måske ikke kan blive sammen bliver i skilt eller finder i fred og lykke på jeres vej?