(Næste morgen) det var morgen jeg var gået op for at vække Justin men han ville ikke vågne så jeg tog en spand og fyldte iskoldt vand i også gik jeg ind til ham og sagde ''Justin hvis ikke du vågner nu hælder jeg iskoldt vand på dig'' ''ja ja sikkert du tør jo alligevel ikke'' men det skulle han aldrig have sagt for idet han havde snakket færdigt, tømte jeg spanden udover ham. Da der ikke kom mere vand satte han sig op og kiggede surt på mig mens jeg stod og var ved at flække af grin. Han sad og sundede sig da han pludselig spurgte ''hvad skulle det til for?'' ''du gad ikke at stå op og jeg havde advaret dig men du troede ikke at jeg turde'' ''nej det var også dumt af mig for havde jeg tænkt mig lidt om var jeg bare stået op'' ''ja men du må hellere skynde dig lidt hvis du skal i bad for morgenmaden er klar''. han tog sine boxershorts af og gik hen mod badeværelses døren og da vi har glasdør, glemmer han selvfølgelig og åbne den så han går direkte ind i den og ryger ned på gulvet hvor han derefter ligger og siger av av lidt efter rejser hen sig op og siger ''du kunne godt være kommet over og hjulpet mig op i stedet for bare at stå der og flække af grin'' ''jo men det så bare så sjovt ud men se nu at komme i bad'' ja ja''. lidt efter kommer han ned og er klar til at spise og spørg så ''hvor er min mad''? ''den har jeg spist'' ''nej rose det mener du ikke'' ''jo Ju ju du var for lang tid om det'' ''nej min morgenmad'' ''ha ha ju ju jeg har da ikke spist den den er her ville bare drille dig''. Da vi har spist spørg jeg ham om han ikke vil tage med mig og mine veninder med ud at shoppe så han kan holde alle vores poser? men det gider han ikke ''rose du ved da godt at jeg ikke gider med ud at shoppe bare for at bære poser''. ti min efter går mig og mine veninder rundt i centeret med Justin i baggrunden slæbende på vores poser. vi har fået rundt i en time og købt tøj sko og tasker da vi beslutter os for at gå ind på Starbucks for at få noget at drikke og få en lille pause da Justin kommer derind han først to stole til vores poser hvor han derefter tager yderligere fem stole så han i alt optager syv stole hvor der på hver stol står to poser folk kigger på ham mens han sætter poserne og da han har sat den sidste, kommer der en hen til Justin og spørg ''er det dine poser alle sammen?'' ''nej jeg holder dem bare for min kæreste og hendes veninder'' ''nå ok skulle bare lige høre'' ''det er i orden'' da manden er gået bryder vi alle ud i latter. 1 time senere beslutter vi os for at tage hjem vi sir farvel og Justin giver alle mine veninder fjorten poser hver og siger farvel. På vejen hjem køre vi forbi et pizzeria hvor vi køber en stor familie pizza med hjem da vi begge er blevet godt sultne. da vi er kommet hjem og har spist, siger jeg til Justin ''fuck jeg er liderlig'' ''skal vi gå op og kneppe'' spørg Justin? jeg går hen og begynder at kysse ham da han rejser sig op svinger jeg mine ben omkring hans hofter og han bære mig op ad trappen uden at bryde vores kys. Da vi er kommet op, smider han mig på sengen (resten kan i tænke jer til) lidt efter ligger vi bare og nyder at ligge der ved siden af hinanden og der går ikke længe før vi sover.
................................................................
Hej smukke læsere endelig kom det længe ventede kapitel i må meget gerne smide en kommentar så jeg ved hvem der læser med også hvis i har nogle ideer til hvad der videre kan ske må i meget gerne skrive til mig enten her eller over direct på instagram jeg hedder Jullemus32. Julie❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Justin biebers kæreste
Fiksi PenggemarDen handler om dig og Justin der er kærester i bliver gift og får et barn hen ad vejen sker der ting som gør at i måske ikke kan blive sammen bliver i skilt eller finder i fred og lykke på jeres vej?