2. Bolum

3.3K 43 5
                                    

Popüler olmak bir bakıma farklı olmak demektir. Örneğin giyim tarzımızda yapacağınız ufak değişiklikler ile herkesin dikkatini çekebiliriz. Sürekli olarak değişik giyindiğimizi fark 

eden insanlar, bizi göremedikleri zaman gözleri ister istemez bizi aramaya başlar. Unutmamalıyız ki popüler insanlar toplumda her zaman aranan insanlardır.

*Arsiz bela dinleme daima yabanci dinle bu seni cool gosterir.

Çevremizdeki insanlarla konuşmaktan çekinmemeliyiz.Herkes tarafından beğenilen bir insanla dilediği zaman konuşabilen biri, o insanı her zaman kendine örnek alır. Yani bir 

başka deyişle sizi popüler hale getirir.

*Okulda copcatanlik yapma yaparsanda bunu caktirma.Her seyi ogrenmeye calisma ogren.

Okuldaki sosyal aktivitelere katılmak da popüler olmak için önemlidir.

*Mimiklerini duzgun kullan.Bu ne dercesine arada dudaklarini buk bu seni tatli gosterir(fazla abartmayalm)

Okuduğunuz Okulda Bir Grubunuz Olmali. Ama O Grup Havalar Güzel Oldugunda Yada Tüm Ders Aralarinda Okulun Bahçesinde Yada Yemekhanede (Kantinde Olabilir) Olmasiniz. Öyle Bir Yürümelisiniz Ki Herkes Size Baksin


*Ucuz makyaj malzemesi alma.az olsun pahali ve kaliteli olsun.Digal bi makyaj yap.Badana degil.

*Hocalara yalakalik yapma ama samimi ol.

Kendiniz’den 1 yada 2 Büyük Siniflardaki Arkadaşlar’la Arkadaşlik Kurmalisiniz Kanki Dost Olmasiniz. Bu Arkadaşlik Yada Dostluk Sizi Sevenleri Görebilirsin Yada Öğrenebilirsiniz. Tabi Güvendiğiniz Kişiler Olmalidir.

*Facebook'ta "son durum,son foto" gibi mesajlar atma.

SAÇ; Saçınızı değişik tokalar ile değişik toplayın. Saçınız uzun ise mesela süslü parlak ama havalı bi saç tokası satın alın. Ve yandan veya çok üstten veya çok alçaktan veya bir topuz şeklinde veya güzel ve havalı bi şekilde örgü örerek tutturun ;) Saçınız kısa ise mesela toplanmıyor ise önlerden perçe olarak salın, perçenin yanlarındaki saçlardan bir tutam alıp onu havalı tatlı bir toka ile tutturun. Veya değişik bir taç alıp onu takın. Unutmayınki hergün aynı saç olmaz biraz değişim katın kendinizde birşeyler uydurun hergün aynı saçı yapmayın ve farklı tokalar tkın. Ve lütfen saçınızı uzatın...

Popi Olma KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin