*Ömür*

44 7 6
                                    

Kızlarla sınav öncesi stresimizi atmak için dışarı çıktık. Birlikte güzel vakit geçirip herkes evlerine dağılacakti. Ben telefonumun Mobil veri kısmını açana kadar herşey gayet yolumda gidiyordu. Bundan 2 3gün önce tanıdığım birinden mesaj gelmişti.
Watsapp:
*Berkay*
"Napiyrsn"
Ben
"Iyi kizlarla otyrmus atom iciyoruz"... ve sonra uzun uzun konuştuk.
Ben Aslında Berkayla başka bir amaçla konuşuyordum. INTIKAM...
Ve Intikam için onla sevgili olmuştum. Kızların ısrarıyla onu Cafeye davet ettim. Kızlar gelmez falan deyince umutlanmadim. Ama bi cafenin cam kenarında olduğumuz için. Gelenin Berkay olduğunu gördüm. Vee ... Ben şok ben iptal. Hemen cafeden hizlica indim ve yanıma geldi. Ama anlamadığım neden heyecanlaniyordum.
Berkayla selamlaşıp konuştuk. Sonra beni bir ara sokağa götürdü. Yüksek duvara çıktı. Ve benim çıkarmadığımi görünce elini uzatti ve Elini tuttum.
Ayyy ne diyorum benn...
Benim tek derdim intikamdi. Tabii neyin intikami derseniz. Onu ileriki bölümlerde göreceksiniz.
Sonra konuştuk Berkayla Nedense gözlerine bakmaya çekiniyordum. Ama tam ona bakacağım zaman Gözlerini bana dikmiş bana bakıyordu. Ama bu bakış başkaydı. ...
Evet canlar... :))
Sizce
Berkay Ömür'e neden öyle bakıyordu?
Ömür kimden neyin intikamini aliyordu???

GÖZLERİNİN KAHVE TONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin