İlk defa bir kızın ayağına gidiyordum. Normalde kimse beni yanina çağıramazdi, hep onlar gelirdi. Ama Ömürle tanıştıktan sonra değismiştim. Evet... Ömür...
Kızın kendi Ömür Be...
Ömür'ü tanıyalı. 2 gün olmuştu. İlk defa bugün yüzyüze görüşecektik . Benle tanışma amacının bir Intikamdan ibaret olduğunu anlattı. Ve bana bir teklifte bulundu. Sırf birinden intikam almak için sevgili olacaktik. Lann oyun olması bile güzel o kızla sevgili olmak. Beni bugün yanina çağırdı. Normalde gitmeyecektim. Ama kimi kandiriyorum Ben. Onun Instagramdaki gözlerine bakınca yeniden doğuyordum. Yanına gitmeyi kabul ederek iş yerinden çıktım. Bana kızlarla cafede olduğunu söyleyince son Gaz gaza bastım. Cafenin önüne gelince Aradı beni. Sonra cafeden çıktı. Yanina gittim. Selamlastik. Allahım! Bu kız çok cooll....
Nee diyorum Lan Ben.
Ömür'ü baştan aşağı süzdüm. Açık kot yüksek pantalon kot ceketi ve burnundaki hizmasiyla kusursuzdu. Hmm Bu arada Kendini koruyan Başörtüsü. Farklıydı bu kiz çok farklı. Onu ara sokağa götürdüm. Ve yüksek bir duvar önüme çıkınca bende zorluk çekmeden çıktım. Ama Ömür çıkamayınca Masum masum bana baktı. Ve reflekss olarak elimi uzattım. Elimi tutmaz diye düşünürken elimi tuttu. Ve... Ben O zman tamam Dedim Tamam. Bende Kalp Var amk. Tabi kıza direk demedim içimden geçirdim:)))
Uzunca bana İntikam oyununu anlattı. Ama anlamadığım neden benden yardım istedi. Bu bir kader olabilir miydi?
Ömür benle konuşurken pek suratıma bakmadı. Lan amk çok mu çirkinim dedim kendi kendime... Ama onun bana bakmaması hareketlerinden belliydi. Utangaçlık:)) Kiyamam yaa ...
Evet... Ben geldim. Canlarr.. nasil . Begeniyorsunuz ins. Oy ve yorumlari unutmayalım. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZLERİNİN KAHVE TONU
ChickLitİntikam amaçlı Başlayan ilişkide birbirine Aşık olan İki Genç. Ömür ve Berkay. Hayat artık onlara nasıl bir rol yazacak... Oku ve Gör. ..