moche^1

1.1K 69 1
                                    

moche-f.r neplăcut.

Nu am putut să dorm. Deabea dacă am putut să închid un ochii. Un caz suspect , fară nici-o urmă.

Dimineata aceasta nu mi-am mai baut cafea ca de obicei , ci m-am grabit la sectia de politie . Collins si Tessa erau intr-o discutie aprinsă.

-Nu poti sa faci una ca asta !

Collins mai avea un pic si exploda de furie .

-Desigur ca pot si o sa o fac . Acest caz nu este unul simplu Collins , ne trebuie mai multi oameni .

Acum m-a facut si pe mine curioasă.

-Pentru ce anume ?

Acestia se intorc spre mine . Collins linistindu-se la vederea mea , Tessa zambind ca o școlăriță.

-Jenn ! Dupa cum vezi , aveam o discutie interesanta aici cu Domnul Collins in care ii explicam politicos ! .. ca ne-ar trebui mai multi oameni pentru a investiga scena crimei .

Fara sa stau pe ganduri i-o tai repede.

-Nici vorba ! Eu si Collins putem sa facem fata . In plus , echipajul tau nu e bun in astfel de domeniu .

-Cum adica ? Ce vrei sa zici !? Nu te poti aventura singura acolo !.

M-am asezat in scaunul meu luandu-mi cana de cafea de pe tejghea . Se pare ca Anne e de lucru azi , a facut o cafea delicioasa .

-Ba desigur ca pot si o sa o fac ! In plus , nu sunt singura , Collins e langa mine .

Langa mine , Collins , dă aprobator din cap .

-Fie ! Faci cum vrei ! Dar te-am avertizat , poti gasi lucruri sinistre acolo .

8 noiembrie , podul Richer , ora 19:30.

Locul ăsta era o scena de groaza.Mirosea a moarte . Nu am indraznit sa ma intorc la masina si sa las baltă cazul . Aveam de gand sa descopar vinovatul si ce l-a indemnat spre aceasta crima oribila. Deodata privirea mi-a fost atrasa de ceva ce se afla in iarba . Am intins mâna pentru a vedea ce se afla acolo . Era o bucata de stofa rosie , intrebarea era ce căuta aici .

-Ai gasit ceva inspectore ?

Collins ma privea intrebator.

-Cred...ce crezi ca e asta ? Intreb in timp ce îi intind bucata de stofa .

-Hmmm... , crezi ca e din haina criminalului ?

-Nu vreau sa trag concluzii gresite , cel mai bine este sa o trimitem la laborator.

-Buna idee.

Partea 1.

Taxiul 505.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum