Ceva nou..

23 3 0
                                    

Damian P.O.V.

Deja beat pe jumatate de la sticla de Jägermeister, introduc cartela de metrou pentru a putea cobori si sa ma duc spre casa. Imi bag castile in urechi si pornesc playlist-ul.

Deodata o mana straina o atinge subtil pe a mea. Ma uit in dreapta mea si obesrv un baiat cu ochi verzi,  par blond, in jur de 20 de ani,  cam de 1,80, si bine facut. Eu imi retrag usor mana ,el parand putin mirat de atitudinea mea. Cand am ajuns, cobor din metrou si vad ca nici el nu mai e acolo. Deja pare putin dubios, eu, un baiat de 16 ani nu prea am cum sa ma apar. Cu inima in dinti ma duc pe drumul pe care merg de obicei si care e  intotdeauna pustiu...

Simt cum cineva e in spatele meu si cand sa ma intorc, baiatul din metrou ma apuca de umeri, ma impinge spre un copac si ma saruta. Eu, prea speriat sa mai ripostez, continui. Cand termina vad un zambet stralucitor:

-Cum poate un copil atat de mic precum esti tu sa sarute asa de bine?

-Aaaaa...Cine naiba esti? Ce vrei? De ce ai facut asta? 

-Cat de nepoliticos din partea mea, am uitat sa ma prezint! Andrei, incantat.

-Ok...Damian...dar de ce ai facut asta?

-Esti un tip dragut si am vrut sa experimentez ceva nou...

-Doamne, omule, pleaca de langa mine, esti un ciudat. 

In momenul acela pe fata lui deja se citea dezamagirea, dar nu se lasa.

-Stai...adica tu nu esti gay?

-Nu! De unde naiba ti-a venit si chestia asta?

-Nu stiu...am presupus...

-Ei bine ai presupus gresit.

Andrei imi pune mana pe obraz si ma mangaie, in momentul acela rosesc si zambesc in coltul gurii, nu stiam ce sa fac...atingerea lui era diferita, imi placea...

-Andrei...vrei sa vii pe la mine? Bem un ceai, mai discuta cate ceva...

-Da, de ce nu...?

Dupa 2 ore

-Andrei, cred ca ar trebuii sa pleci.

 In momentul acela se ridica si ma saruta...ajungem la mine in pat si el ma dezbraca incet...

-Andrei...nu!

Eu ii pun mana pe fund, simtind in buzunarul lui un prezervativ. In monetul in care ma uit in ochii lui are un zambet destul de malefic care ma sperie...
In momentul in care sunt dezbracat de tot incep sa ma panichez, dar nu ma pot opri, imi place ce simt...i-o simt in mine...asta e tot ce imi amintesc...

Dragoste cu prejudecatiWhere stories live. Discover now