Vestea aia..

22 3 0
                                    

Rebe P.O.V

Julia este trezita de mesajul de la Damian trimis pe telefonul meu si il citeste cu mare atentie din cauza cuvintelor "Rebe, am facut o prostie". Dupa ce citeste mesajul ma trezeste cu sarutari ca pe un copil mic si imi spune despre mesaj. In secunda urmatoare il sun in disperare pe Damian care isi tinea telefonul in fund. Dupa 20 de apeluri la care nu raspunde,, ne hotaram sa mergem la el sa vedem despre ce este vorba. Ne urcam in masina mea, un Jaguar negru 4x4 si in drum spre el ne oprim la Starbucks sa luam cate o cafea ca sa putem face fata la ce ne va spune. Ajungand in fata usii lui ,  ne deschide un baiat pe care nu l-am mai vazut in viata noastra avand pe el doar un prosop in jurul taliei care se uita urat la noi:

-Ce doriti? intreaba el taios.


Noi , uimite, ne uitam una la cealalta nedadandu-ne seama ce se intampla..Dupa cateva momente de tacere, apare Damian obosit in spatele lui si ne invita in bucatarie ca sa vorbim. Dupa 30 de minute in care noi 3 discutam , pleaca si blondu' sarutandu-l mai intai  pe Damian scurt.

Dupa aceasta intamplare,Damian incepe sa ne povesteasca cu lux de amanunte tot ce s-a intamplat aseara.

-Cine era baiatul asta, Damiane? Nici macar nu il cunosti..Ce dracu ai in minte ?il intreb eu nervoasa.

-A fost o aventura , dar cred ca incep sa am sentimente pentru el. Si apropo, il cheama Andrei.

-La dracu Damiane, asta inseamna ca "ala" trebuia sa imi raspunda asa cand ne-a vazut ??

In momentul urmator , Julia ma ia de mana si imi sopteste cateva cuminte si ma saruta pe obraz.

-Ai noroc ba ca e langa mine si ma linisteste pentru ca altfel te omoram acum. Jur ! 

Dupa cateva ore , ne hotaram sa plecam si sa il lasam pe Damian cu  gandurile sale. Noi doua ne punem de comun acord si mergem in locul nostru preferat..un loc,in care ne-am si cunoscut, din afara Bucurestiului. Dupa ce ajungem la casa din Busteni , ne plimbam seara prin jur si ne uitam la stele..usor usor, ne-am apropiat buzele si am inceput un mic razboi in care fiecare incerca sa conduca sarutul acela pasional si plin de dorinta.

Ne oprim intr-un final din cauza racorii care s-a lasat dintr-odata si ne ducem inauntru savurand o ciocolata calda si comportandu-ne ca cele mai bune prietene. Ador relatia pe care o avem de 5 ani ,suntem impreuna dar in acelasi timp suntem si cele mai bune prietene. Oare e prea mult daca zic ca suntem "Relationship Goals" ?

Dragoste cu prejudecatiWhere stories live. Discover now