Intr-o zi, eu eram pe canapea cu tatal meu si ma gandeam ce se afla in podul casei asa ca il intrebasem pe tata.
-Eu: Tata ce se afla in podul casei noastre?
-Tata: Foarte mult praf si panze de paianjen.
-Eu: Ok! Vrei sa vii cu mine pana sus ca vreau sa vad si eu, chiar daca poate nu este nimic interesant de vazut?
-Tata:Bine fiule, dar sa nu te sperii daca auzi zgomote ciudate, cel mai probabil va fi scara care este cam subreda.
-Eu: Hai sa pornim, ce mai stam?(am spus eu fericit)Am urcat sus si scara chiar scârţâia dar nu ma speriasem. Tata a spus:
-Tata: Atat este fiule, cum am spus nimic interesant de vazut.
Tata, dupa ce a spus asta s-a dus puţin mai sus sa inspecteze si eu am ramas acolo. Trecuse deja o ora, tata numai venise, speriat am fugit jos la parter si am sunat-o pe mama.
~~~~CONVORBIRE TELEFONICA~~~~
-Eu: Buna mama! Ce faci? (Am intrebat eu speriat)
-Mama:Bine! Sunt pe drum, vin acasa. S-a intamplat ceva?
-Eu: Da! Am fost cu tata-n pod si el a s-a urcat sa inspecteze si a trecut foarte mult timp de atunci, si numai da nici-un semn de viata.
-Mama: Bine, stai calm, ajung cat de repede pot.~~~~CONVORBIRE INCHEIATA~~~~
Speriat am iesit din casa deoarece imi era frica sa mai stau acolo. La un moment dat se aude din casa un tipat, atunci simteam ca mor. Cand m-am uitat in sus la geamul podului se vedea un zombie, m-am frecat la ochi crezand ca nu-i adevarat dar l-am vazut iarasi. Intr-un final ajunge si mama, eu eram intepenit si mama ma întrebă:
-Mama: Ce ai patit fiule?
-Eu:Zombie... Tata a fost ucis de zombie(am spus eu cu lacrimi in ochi).
-Mama:Cred ca ar trebui sa te culci...
-Eu: Mama te rog sa ai incredere in mine, nu as glumi cu asa ceva.
-Mama: Bine fiule, o sa chemam politia si niste inspectori sa verifice podul.Politia ajunge, cinci reprezentanti urca in pod si nu observa nimic, dupa care unul se duce mai departe singur fara ca ceilalti sa stie. Si de odata se aude un tipat, atunci politistii si-au dat seama ca le lipseste un om si au chemat foarte multe echipaje de jandarmerie pentru a urca in pod. Ajung la casa mea zece masini pline cu jandarmi, aceștia urca in pod si unul din ei strigă:
-X: Zombiii...Atunci toti ceilalti scot pustile, urca toti odata dar nu observa nimic insa dupa cei doi oameni disparuti(Tatăl meu respectiv polițistul) jandarmii au decis sa ma scoata pe mine si pe mama mea afara, si sa ne duca la o casa unde vom sta pana se rezolva cazul. Casa a fost inchisa, iar in interior aveau voie doar cei care veneau sa inspecteze casa.
Dupa zeci de saptamani de cautare a mai disparut un om, dar el inainte de a disparea a strigat:-X: Doi zombii...
Atunci toata lumea a ramas socata si au decis sa demoleze casa.Singurul lucru care a fost aflat este faptul ca in casa mea aveau casa zombii si ca oamenii legii trebuie sa opreasca inmultirea lor.
CITEȘTI
Invazia zombilor
HorrorIn acesta carte este vorba despre doi oameni zombi care locuiau in podul casei mele si mereu cand cineva ramanea singur acasa cei doi il lu-au si il transformau in zombii. Insa eu cu iubita mea a trebuit sa ne punem toate puterile la un loc si sa...