Последните хора

38 4 0
                                    

По пътя към бункера Джон  разпитваше момичето за доста неща, той я пита за нейното име, възраст и така нататък. Той разбра, че името и е Анджела, тя бе на 16. След дългия път те най после стигнаха бункера, там той се запозна с Джефри, Себастиан, Александър, Карла и Елена. Те всички бяха супер хора с специални способности, за които те разказаха на Джон. Най-стария от групата бе Себастиан, на 45, неговара сила бе да се превръща във войн на мрака, втория по старост бе Джефри на 25, с неговата счособност да владее огъня. Най-млад бе Александър на 14 години, който можеше да създава създания, чудовища които се биха на негова страна. Следваше  Карла на 38 години която владееше  мощни магии с които контролираше времето и накрая бе елена която бе на възраста на Джон, 21 години, тя владееше силна черна магия. Там те имаха храна, вода, спални и дори душ. Джон им разказа как е стигнал до Ню Йорк, къде е живял преди апокалипсиса и къде е учил. Те му казаха, че може да остане за колкото си време иска, той се съгласи моментално, въпреки че обикновенно е по срамежлив. За пръв път Джон се нахрани, напи и изкъпа нормално след всичкия този хаос. След всичко това те си легнаха и заспаха, мислейки за щастливо бъдеще с новия им приятел, за съжаление те грешаха много. На следващия ден те се събудиха, закусиха и тръгнаха към пустинята, оставяйки Александър и Себастиян да пазят. Те пътуваха и пътуваха, но засега нищо, докато Джон не забеляза силует, който те последваха още по навътре в пустинята. Те намериха базата на бандити който сякаш се бяха крили там от отдавна. Странното бе, че Групата на Себастиян не беше виждала това скриалище до сега, те бавно и незабелязано започнаха да се приближават към сградата .

В центъра на апокалипсиса Where stories live. Discover now