Тридесет години след атомния
апокалипсис, почти нямаше живот на планетата, градовете разрушени, държавите рухнали. Имаше малко оцелели, но те вече не бяха хора, освен тези които придобиха сили от радиацията. Те не бяха много, но бяха силни, успяваха да уцелеят в апокалипсиса, който все още продължаваше. Историята ни започва с едно момче на име Джон,
той се разхождаше из "Ню Йорк" или поне каквото бе останало от него. Джон беше спокоен защото от една седмица не бе срещал мутанти. Той влезе в един малко по запазен магазин, вътре търсеше за храна понеже не беше ял от дни. Между рафтовете се показа една запазена консерва, взимайки консервата той видя, че тя е още затворена и видя надпис който казваше "Консервиран боб". Джон направи желязо подобно на сребро от нищото оформяйки го като ножче, с което отвори консервата. Той нападна консервата като животно, изяждайки всичко на една хапка. Джон се ослуша понеже чу някакъв звук докато ядеше. Той излезе от магазина оглеждайки се, в далечината се виждаше женска фигура, когато го видя тя побегна, Джон не беше виждал нормален човек от години. Той тръгна след нея с всичка скорост, исползвайки силите си за да формира железни крила, които по някаква странна причина му помогнаха да излети. Джон летя след нея викайки и "моляте, спри", тя се обръщаше за момент когато го чуваше, но продължаваше да бяга. Странното бе, че тя го надбягваше въпреки, че той се движеше с приблизително скороста на звука. Те стигнаха до огромен купол направен от съборени небостъргачи, тя спря и каза, че се отказва, каза че неможе да бяга повече, че се оставя не това чудовище да я изяде. Но тя размисли когато Джон се приближи, той започна да я разпитва защо е тук, как се е движела толква бързо и дали е сама. Тя му разказа всичко, оказа се, че наблизо има бункер в който тя и още пет супер хора оцеляват, Джон и каза, че иска да дойде с нея в тази база, тя се съгласи.
VOCÊ ESTÁ LENDO
В центъра на апокалипсиса
AventuraТук се разказва за супер хора и техните приключения в апокалипсиса.