III(p.jm)

240 43 2
                                    




Щом стана време да тръгваме, госпожа Мин ни даде джобни, нищо че ни приготви кутии за обяд.

-Пеш ли ще ходим? - попитах я, защото мислех че ще ни закара, все пак си бе вкъщи.

-Ами да, ти да не искаш да те водят с каляска?! Богати сме, но и се движим. - Юнги не пропусна да ми направи хаплива забележка, погледна ме с ехидна усмивка, но щом видя, че опитът му да ме издразни не проработи,  изражението му буквално вкисна.

-Съжалявам, няма да мога днес. Във фирмата изникна нещо наистина спешно, но спокойно Джимин - Юнги знае пътя много добре и знае как да пресича, нали Юнги?

-Да, да, мамо, чао! - Юнги отговори преди мен и ме избута навън.

Щом излезохме от нашия квартал започнах да се оглеждам, не знаех какво ще дойде в ума на "брат ми" и се опитвах да запомня всеки детайл.

-Какво се оглеждаш като загубено куче?

- Искам да запомня възможно най - много. Няма да разчитам на теб! - не бях от най - мълчаливите покрай хора, които не харесвах.

- ...Добре.

 За него мълчанието сигурно бе неловко, защото и той започна да се оглежда, но за мен то беше чакан момент до мига в който ми стана скучно и започнах:

-Та..., какво работи тя?

-Кой? - загледа ме въпросително и затърка ръце една в друга.

- Майка ти.

- Майка "ти" ли? Че не е ли и твоя? - погледна ме изпод вежди и сложи ръце в джобовете на якето си. "Брат ми" ми лазеше до последния нерв и аз последвах примера му и сложит ръце в джобовете си, само за да прикрия как ги затварям и си изкарвам целия яд.

-На хартия... И все пак какво работи?

- Брачен агент. - зачудих се какво е това, бях чувал доста пъти, но никога не бях разбирал значението.

-Брачен агент? Какво е това?

-Сериозно ли?- повдигна вежда и кимнах.- Е, не -  не мога. Мислех че вундеркинда на семейството ще знае толкова проста дума.

Започна да се киска сякаш съм казал нещо  кой знае колко смешно.

- Какво му е смешното?! Не я знам! Не съм вундекайн!- ударих ръката му, а той се разсмя с цяло гърло.

Corrupted Highness - p.j|m.yg Fanfic -Where stories live. Discover now