Rozdziałusek 9

1.2K 137 17
                                    

Nje wysypauam siem dzisiaj. Byłam dzisiaj z Evą w jakimś supi disko najt klabie. Wiecie...Parti mejker i te sprawy. A tam w tym klubie było karaoke. I ten. I śpiewałam. I no.
Wgl wymiatałam. Bo ja mam talent do wszystkiego. Zaśpiewałam piosenkę "szanderlir" Siji. AAAAJJMMMM GONAAA SŁIIING ON A SZANDERLIIIR!! ON DE ŻANDERLIIIIIIIIIRR!!!!!
Fszyscy w klubie płakali ze wzruszenia. Och tak..wjem że pięknie śpiewam ale bez przesady.
Potem gdy emocje po moim występie opadły DJ puścił "ruda tańczy jak szanola". Oł jassss.....Moje bity. Zaczęłam wywijać na parkiecie jak jakiś dziki kurcze piórko wonsz. (Nie jak ten Garego XD )
Gdy skończyłam tańczyć,podszedł do mnie jakiś przystojny boj.
-Hej mała...Czy jesteś z Alaski?..Bo tam są takie laski...
-Ja akurat nie, ale mojej babci brata psa sąsiada siostra tak. Więc chyba jakieś tam korzenie stamtąd mam.
Chłopak nie wiedział co powiedzieć. Chyba go oszołomiłam swoją wspaniałością. Ojej...To było do przewidzenia.
- Jestem Pazdan...Michał Pazdan....
- A ja Marysia....Zuzanna Marysia...
A NIE! CZEKAJ! NA ODWRÓT!
Marysia Zuzanna.
-Och jakaś ty fajna i ładna i wgl...Zatańczymy?
-Pewnie!
Byliśmy najlepszą parą na parkiecie!
Misio (bo tak na niego mówię) ma ruchy lepsze niż kot! LEPSZOkocie ruchy! Wypiliśmy bardzo dużo alkoholu ale nie byliśmy pijani. To ma sens. Przecież zawsze tak jest.
-Hej mała....masz fejsbuka?
- Pff...No pewnie. Kto go teraz nie ma. Głupie pytanie.
-Ok..Napiszę do ciebie. KC
- A ja nwm czy cie KC.... musze się jeszcze chwile zastanowić,ale chyba tak. Fsumie to nwm czy jeszcze kocham mojego boja.
- To ty masz boja? Ojej... - powiedział po czym sobie poszedł
GUPI GARY! PRZEZ NIEGO STRACIŁAM FAJNEGO BOJA!
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
GITARA SIEMA!
Sorencje za długą nie obecność (aż tydzień wowowow) ,ale już jestem. Omygy jest was już prawie 2tys!! Dzienykujem <3
SUCHAREK ROZDZIAŁUSKA:
Dlaczego Pazdan nie ma znajomych na fejsbuku?
Bo wszystkich zablokował!
Hahahahahahahahaha!!! XDD
Pozdrawiam fszystkich czytelników i Pazdana! Pazdan jest supi seryjnie polecam 11/10 z pozdrowieniami. ;3

Mary StuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz