Capitolul 1

95 6 1
                                    

-Iggy!se aude vocea enervanta a fratelui meu mai mare.
Aha deci pe langa ca e enervant,tampit,idiot,prost,cretin si multe altele e si mai mare ca mine!multumesc viata!apreciez sinceritatea!
-Ce dracu e atat de important de m-ai intrerupt din holbatul la Jensen Ackles?intreb si intru in camera lui trântind usa de perete.
-Uita-te ce ai facut!spune si imi arată gaura din perete.
-Aha!faci alt perete!mare lucru!Acum lumineaza-ma si pe mine ce e atat de important!
-In 20 de minute...spune si se uita pa ceas...vor veni câțiva prieteni!
-Si?ma intere?
-Pai ar trebui din moment ce vei sta cu noi!
-Esti tampit?nu stai eu cu prietenii tai idioți!
-Iggy mama a zis sa stai cu noi!daca era dupa mine te lăsam sa te sinucizi!spune si ii arunc o privire ucigătoare.
-Nu cred ca ma provoci Shawn!Nu stii de ce sunt in stare!spun si il ameninț cu degetul.
-Bine nu ma intere ce poti si ce nu!du-te si te pregătește!eu o sa fug sa cumpar snacksuri si de băut!
-Ce iei de băut?intreb si ridic o sprânceana.
-Poate cola...dar cred ca îți iau tie cola si noua bere si Strongbow!spune si iese in același timp cu mine din camera.
-Te spun mamei daca nu imi iei si mie!spun si mijesc ochii la el.
-De parca imi va spune ceva!
-Ai uitat ce s-a întâmplat cu Jesse?intreb si ridic o sprânceana.
-Nu-l băga pe Jesse in asta!
-Pff...Cica sa nu il bag pe Jesse in asta!e fratele meu mai mare!am tot dreptul sa fac asta!
-Si eu sunt!acum du-te in camera ta!ridica tonul la mine.
-Inca o singura data sa ridici tonul la mine ca dormi in strada ai înțeles?intreb si ma aproprii amenintator de el.
Acesta se da in spate pana se lipește de perete.
-Ai înțeles?strig de data asta si il prind de gulerul hanoracului.
-D-d-da!se bâlbâie el.
-Bun baiat!spun si il lovesc pe cap ca pe un cățeluș.
Merg in camera mea si imi fac un dus rapid.Ies din baie doar într-un prosop si ma uit prin dulap.Aleg o pereche de blugi albastrii rupți si o bluza tricotata alba.Ma dau cu eyeliner,rimel si cobor.
-Deschid eu!tipa Shawn si cobora scarile in fuga.
-Nici nu ma sinchiseam sa ma duc pana la usa sa o deschid!spun si ma așez pe canapea.
In curând in casa stăteau cei mai populari copii din scoala.
Cand ii vad înghit in sec si ma îndrept spre ei.
-Ummm...hey!spun si dau timid din mana.Shawn eu o sa plec!trebuie...trebuie...sa ma întâlnesc cu Francisco?da!trebuie sa ma întâlnesc cu Francisco!spun si zâmbesc in speranța ca ma va crede.
-Schimbare de plan sis!ramai cu noi!spune si ma împinge pana in sufragerie.
-Adevăr si provocare!vine unul cu aceasta minunata idee.
Sper ca înțelegeți sarcasmul!
Ne punem in cerc si prima data învârte sticla Shawn.Cade pe mine si pe un baiat saten,cu unele Șuvițe blonde si cu ochii ca doua cascade de ciocolata.
-Adevăr sau provocare Iggy?
-Provocare!
-Stai jumătate de ora închisă in debara cu Justin!spune si se uita pa amandoi.
-Sunt claustrofobic idiotule!spune si isi da ochii peste cap.
-Atunci stați o ora închiși in camera ta!spune si ridica o sprânceana zâmbind.
-Bine!spun si ma ridic,la fel făcând si Jason ala.
Urcam si intrăm pe minunata usa neagră.
-Asta e camera ta?intreaba si isi plimba ochii prin camera.
-Cheia Iggy!spune Shawn du eu ii dau cheia dupa care ne inchide.Opresc curentul!spune si incepe sa rada.
Oh nu!nu ar face asta!stie ca nu as rezista fără internet nici 10 secunde!
Zis si facut!pa pa internet!pa pa viata!
-Si ce facem o ora?intreaba si se aseaza pe patul meu.
-Nu stiu!fa ce vrei!eu cred ca voi citi!spun si ma uit prin minibilblioteca mea.
Nimic!chiar nimic!de ce nu am carti pe care sa nu le fi citit?a da!pentru ca alea sunt in biblioteca!spun in gând si imi dau una peste frunte.
-Ce ai pățit?
-Trebuia sa ii spun sa ne închidă in biblioteca!era mai ușor!spun si ma așez pe canepeaua din camera mea.
-Ai o biblioteca in casa?intreaba si se uita șocat la mine.
-Am și o sala de jocuri dar pe cine interesează?intreb su ma uit confuza la el.
-Pe mine?
-Sa nu te intereseze!nu sunt populară!spun si imi dau ochii peste cap.
-Poate o sa fi!spune si se întinde.
-Cine spune?
-Eu!
-Tu?Jaso-stai ca te chema Justin!spun si imi dau una peste frunte.
-Stai!credeai ca ma cheama Jason?intreaba si incepe sa rada.
-Pai da!este un baiat Jason care seamana cu tine!spun si imi dau ochii peste cap.
-Te referi la fratele meu geamăn?intreaba si vine langa mine pe canapea.
-Ai un frate geamăn?
-Da!toata lumea stie de fratii Bieber!
-Pai se pare ca eu nu sunt toată lumea!spun si las capul in jos suspinând.
-Logic ca nu!tu esti diferită!spune si imi ridica bărbia cu doua degete.
-La ce te referi?spun si ma uit la sclipirea din ochii lui.
-Simplitatea,unicitatea si calitatile tale!la asta ma refer!spune si zâmbește.
-Am mai multe defecte decat calități Justin!spun si ma încrunt.
-Si?mereu lucrurile rele pe care le faci vor conta pentru oamenii care te cunosc!pentru mine vor conta lucrurile bune!spune si ma pupa incet pe obraz.
Telefonul meu incepe sa sune.
~Mom~
Convorbire telefonică:
-Alo?Iggy?
-Da mama!spun si imi dau ochii peste cap.
-In 10 minute sunt acasa!anunta-l si pe fratele tau!spune si inchide.
Convorbire încheiata.
-Ce e?intreaba Justin si se uita curios la mine.
-Trebuie sa ieșim cumva de aici!nu ne vor auzi daca strigam!au muzica la maxim!spun si incerc sa deschid usa.
-Pai de ce sa ieșim?
-Mama ajunge in 10 minute!spun si deschid geamul.
-Ce ai de gând sa faci?
-"Evadez"!spun si mimez ghilimelele.
-Ce?poti sa te rănești!
-Oh nu îți mai fa atâtea griji pentru mine!fac asta in fiecare seara!spun si imi dau ochii peste cap.
Ies pe geam si sar.Ajung jos si aterizez ca Spiderman.Poate de asta ma striga Francisco Spiderwoman cand mergem seara in club!
Sare si Justin si intram in casa.Toti se uita confuzi la noi.
Le opresc muzica si Shawn se ridica nervos.
-Ce dracu ai?pe langa ca incerc sa fiu drăguț cu tine si sa te las sa petrecu timp cu băiatul de care îți place mai si optați muzica!spune mai mult tipand.
Palma mea face contact cu fata lui si isi întoarce fata umpic intr-o parte.
-Esti cretin!nu imi place de Justin!si in plus daca ascultai ce aveam de spus îți dădeai seama ca mama poate ajunge din clipa in clipa!
-Si?intreaba si se uita superior la mine.
Urasc cand cineva face asta!nimeni nu e mai superior ca celălalt!
-Daca vrei muta-ti petrecerea in sala de petrecere!la mine va striga nu la tine!si stii de ce?pentru ca mereu cand a strigat la mine sau m-a lovit era din cauza ca eu îți luam apărarea!de ce?pentru ca esti fratele meu mai mare si am spus ca daca tot sunt cea mai mica sa fac un bine si sa te apar!dar tu esti atat de prost încât nu ți-ai dat seama de asta!
-Iggy eu-
-Nu!si facut destule!spun si ies val-vârtej fin casa.
-Iggy unde mergi?intreaba mama coborând din mașina.
-Sa ma plimb!
-De ce?treci imediat inapoi in casa!se întuneca!spune si eu o ascult.
Intra in casa si rămâne masca cand vede mizeria pe care au făcut-o prietenii lui Shawn.
-Bun!cine a organizat aceasta mini-petrecere?intreaba mama si oprește muzica.
-Eu!spun si fac un pas in fata.
-Si de ce nu ai organizat-o in sala de petrecere?de aia am facut una!striga mama la mine.
-Imi pare rau!
-Nu!e a nu stiu câta oară cand iesi din cuvântul meu!Nu mai ai voie sa iesi din casa o luna!tipa si pleacă nervoasa im camera ei.
Suspin si fug in camera mea.Ma imbrac cu o pereche de blugi negri rupți,un tricou negru larg si geaca de piele.
Inchid usa cu cheia sa ma asigur ca nu intra nimeni si ies pe geam.
Exact cand ajung jos ieșeau si pupularii din casa mea.
-Spiderwoman urca!striga Francisco din mașina,lăsând geamul jos.
-Acum!strig si fug spre mașina lui.
-Iggy!inapoi!striga Shawn si ii arat degetul mijlociu dupa ce urc in mașina.
Francisco apasă le un buton si mașina secunde decapotabila.
-Du-te dracului Shawn!dupa ce ca te apar imi mai si comanzi!spun si scot limba la el.
-Iggy!e ora 22:30!
-Si?Calc-o Cisco!strig si acesta face cum spun.Unde mergem?intreb dupa ce ieșim din cartierul meu.
-La "Shadow's Club"!spune si pornește radioul.
-Dar nu maine vin drogurile?intreb si aceta pune frâna brusca.
-Ce?stai...aaaaaa Ba da!trebuie sa facem un plan sa ii omoram pe cei care ne aduc droguri!luam tot camionul!
-Atunci spre depozit!spun si acesta o ia brusc la dreapta.
Ajungem la depozit si eu intru mai mult in fuga.
-Echipa e aici?o intreb pe Lisa,secretara mea.
-Da!sunt in sala de ședința!
-Cisco puneți casca!spun si ii dau micul dispozitiv pe care și-l bagă in ureche.
Ma duc in biroul meu si incep sa fac un plan de atac pe o foaie.
Calculatorul meu se deschide si imi arată tot ce se intampla in sala de ședința.
Nu stiu cum arată oamenii mei deoarece eu ii vad doar de sus.Maine,daca ne iese atacul,le-am promis ca ma voi descoperi.
Ei cred ca sunt in "șef"nu o "șefa".De ce?pentru ca ei cred ca o fata nu poate conduce o mafie.Ei bine uite ca poate!v-ați luat Rekt de la viata fraierilor!spun in gând si incep sa zâmbesc.
I-am spus planul lui Francisco si acesta mai trebuie doar sa omoară rolurile.
-Mai spui odată?intreaba si se uita in sus la camera.
-Lisa!strig si aceasta vine in biroul meu.
-Da?
-Du asta in sala de ședința!spun si ii dau foaia ps care am facut planul.
Aud de din boxe un bipait,semn ca in sala de ședința s-a activat un microfon.
-Lisa!strig si fug dupa ea.
-Da?
-Lasa ca o duc eu!spun si o iau de la ea din mana.Fug in sala de ședința si intru ca o tornada.
-Francisco taci!strig si acesta se oprește.Cel care sta pe locul al șaselea!in picioare!spun si acesta se ridica.Justin?spun socata.
-Iggy?ce cauți aici?intreaba si mai șocat.
-Treci in fata!spun si acesta vine in fata.Jos geaca!spun si acesta se uita ciudat pa mine.
-Dac ai vrut sa imi vezi abdomenul puteai sa imi spui la tine!spune si isi da geaca jos.
-Si tricoul!spun si se uita la mine suspicios.
-Obsedato!spune si isi da jos tricoul.
Ține-ma Doamne sa nu cad!o sa leșin!Doamne apara-ma!ce perfect e băiatul asta!Nu!stop Iggy!e doar foarte hot nu un zeu!pe cine păcălesc!e un zeu in toată regula.Gata!Stop!pauza!Iggy nu te poti îndrăgosti de el.
-Intoarce-te!spun si acesta se întoarce cu fata la mine.
-Aha!acolo era!spun si iau micuțul microfon de la chestia aia in care se bagă cureaua.
-Ce?spune Justin confuz.
Il arunc pe jos si il calc in picioare.
-Asa...ce caută ala la tine?daca esti in mafia mea de ce ai avut un microfon la tine?esti vreun spion de la alta mafie?intreb si ridic o sprânceana.
-Nici măcar nu am stiut!iti jur pe ce am mai sfânt!spune si se pune in genunchi.
-Bine gata cu spectacolul!te cred!ridica-te si îmbrăcate!
-Daca știai unde e de ce m-ai pus sa ma dezbrac?intreaba si isi ia tricoul.
Nu te îmbracă!te rog nu!imi spun in gând si imi mușc buza de jos.
-Ca sa nu par o ciudata ca te dezbrac eu!spun si imi dau ochii peste cap.
-Da stai!tu cine esti?ai voie aici?ai zis ca e mafia ta!ei te înșeli!e mașina lui Azalea!spune un baiat si se uita urat la mine.
-Dragule daca ma lași sa ma prezint ai sa afli răspunsul la întrebări!spun si ii fac cu ochiul.
-Atunci incepe!spune superior.
-Asculta aici păpușel!nu esti superior mie da?de la mine primesti banii aia multi da?fara mine ai fi nimeni-n drum si plin de praf!spun si ma uit ca o piticoanaca la el.
-Dar-
-Taci odată Erik!spune Francisco si da cu pumnul in masa.Incepe!
-Eu sunt Iggy!Iggy Azalea!spun si ma uit la Erik ala cand spun asta.Conduc mafia de cand s-a înființat.Daca reușim sa ii invingem pe cei de maine ajungem cea mai puternica mafie!Mafia lui McCann conduce acum dar noi o putem schimba!spun si ma uit convingătoare la ei.
-Vrei sa spui Bieber!e mafia lui Jason!spune Justin si isi da ochii peste cap.
-Serios?adica stii ce ai putea sa faci!spun si ma duc langa el.
Incep sa ma plimb in jurul lui mangaindu-l senzual.
-Ce?spune începând sa tremure.
-Sa fi spionul meu!ii spun senzual in ureche.
-Bine!spune si eu plec de langa el cu un rânjet pe fata.
...............................................
Hey👋🏻👋🏻👋🏻da da stiu...ciung...dar nu-i mai ciungă ca prima încercare!am inceput tot din nou pentru ca vreau sa le fac relația mai imposibila...scheletul(adica personajele)rămâne același.Schimb doar acțiunile...sper sa citiți si versiunea asta...pe cealalta am șters-o.

Bad boys, good lipsWhere stories live. Discover now