Capitolul 2

52 5 7
                                    

-Prezentati-va!spun si ma așez in capul mesei.
Si incepe.Erik,Austin,Blake,Ryan,Kylie,Emma,Dave si Justin.
-Planul!spun si trântesc foaia pe masa.
Toti se ridica rapid si vin sa vadă foaia.Imi dau ochii peste cap si ma ridic.
-Unde pleci?
-Ummm...acasa?sau vrei in club Batman?spun si ridic o sprânceana către Francisco.
-Nu!nu!e Ok si acasa!spune si ridica mâinile in semn de apărare.
-Baieti!strig si toti se opresc din ce făceau.
-Ce e Iggy?intreaba Justin si isi da ochii peste cap.
-Nu îți mai da ochii peste cap sau ti zbor!spun si imi încrucișez mâinile la piept.
-Bine!spune si sta ca la armata.
-Plecam!afara!toata lumea!nu vreau sa faceti ceva!nu am încredere in unele persoane!spun si ii arunc o privire ucigătoare.
-In apărarea mea am un somn foarte adânc!spune si ridica mâinile in semn de predare.
Mi-l si imaginez!dormind atat de drăguț!ca un îngeraș!Awwww!
Stop!Iggy gata cu prostiile!nu!nu de el Iggy!
Ieșim toti si inchid usa cu cheia.
-Asta...spun si flutur cheia...rămâne la mine!spun iar si o bag in buzunar.
-Pa Lisa!spune Justin si ii face cu ochiul.
Oh pana aici!nimeni nu flirtează cu Lisa!
Ma opresc si astept ca toti sa iasă.
-Ce e?intreaba si se uita confuza la mine.
-Stii ce e!spun si ma uit nervoasa la ea.
-Nu inteleg!
-Ce e intre tine si Justin?intreb si o trag de mana într-un colț.
-Pai...
-Nu ma lua cu pai Lisa!ce dracu e intre tine si Justin!spun si o strâng mai tare de mana.
-Suntem impreuna!fericita?spune si isi smulge mana dintr-a mea.
-Hmm...sa fiu la fel de fericita precum par?Lisa crezi ca m-am născut ieri?scoate-l!
-Ce?ce sa scot?
-Ok!o fac eu!spun si o lipesc de perete.
Ii scot cămașă din fusta si iau micuțul dispozitiv de pe cămașă ei.
-Era mai ușor sa te omor!dat ai noroc ca nu sunt o scorpie!daca o singura data mai ascunzi asa ceva te omor cu mana mea!fara arme fără nimic!mana mea va fi bucuroasa sa ii ofere o îmbrățișare prieteneasca gâtului tau!spun si ii dau drumul.
-Da doamna!spun si înghite in sec.
-Acum iesi afara!strig si ii arat usa.
Iese in fuga si raman sa vad daca mai e cineva.Inchid toate geamurile si dupa aceea si depozitul.
Cand ma întorc sa merg spre mașina Lisa era lipita de perete,cu un picior in jurul lui Justin si se sărutau cu foc.
Nu e vina mea daca da o mașina peste ei da?si daca intreaba polițiștii nu le spune-ti nimic!nu v-am spus nimic!
-Cisco!jos!spun in soapta si acesta iese din mașina.Imi pare rau!spun si il lovesc urcând in mașina.
Bun!masina esti gata sa faci cunoștința cu idioți?spun in gând si turez motorul.
Ma îndrept cu viteza spre ei si cand sunt cam la 3 metri de ei se uita amandoi Uimiți la mine.Opresc la câțiva centimetri distanță de ei si ma dau jos din mașina.
-Imi pare rau!strig si incep sa fug inspre pădurea de langa depozit.
Intru in pădure si incep sa alerg printre copaci.Ce se intampla?ma învârt in cerc!fug inspre nord sau cel putin incerc sa gasesc care e!
-Alo?E cineva?cineva?oricine?incep sa tip si nimic.
Oh nu!m-am pierdut in cea mai mare pădure din New York!
Ma așez langa primul copac si ma uit in sus.
-Cineva!oricine!soptesc si simt cum ochii imi devin tot mai grei.
Ii inchid câteva secunde si adorm acolo singura si neajutorată.
---
Deschid incet ochii si ma aflu in același loc doar ca acum e dimineața.
-Alo?e cineva?tip si ma ridic rapid.
Poate nu a fost cea mai stralucita idee pe care am avut-o dar a meritat!cel putin asa cred!nu cred ca s-a sinchisit cineva sa ma caute!
Pornesc iar la drum si ajung la o cărare care duce spre niște pietre acoperite cu liane.Dau lianele la o parte si intru prin tunelul acela.Ajung undeva la o cascada.
WOW!ce loc minunat!
-Hey micutule!spun către un cățeluș pe care il zăresc.Ce faci aici?te-ai pierdut si tu?intreb si il iau in brate.
Acesta latra si imi întorc privirea.Nimic.Ciudat...
-Hai sa cautam drumul spre casa!spun si il las jos începând sa merg.
Observ ca nu se clintește si ma opresc.
-Ce e micutule?ai pățit ceva?intreb si ma duc inapoi lăsându-mă la nivelul lui.
Era rănit.
-Oh dragul de tine!hai sa mergem!spun si il iau in brate.
Mergem de ceva timp prin pădure si nu ajungem nicăieri.
Sincer imi e foame si sete si dor de Shawn!desi e un idiot câteodată imi lipsește.
Ma opresc si mă așez langa primul copac.
-Micutule de ne-ar caută cineva!spun si suspin.
-Iggy?Iggy!esti pe aici?te rog Doamne sa nu fie moarta sau mâncata de lupi!te rog!tipa o voce familiara de undeva din spatele meu.
Nu reusesc sa imi dau seama cine e.
-Aici!strig si ma ridic.
Cand vad cine e imi pică fata.Justin.Ce Doamne apara-ma caută el aici?
-Oh Iggy!te-am căutat toată noaptea!spune si fuge spre mine.
-Ei bine nu cred ca ar fi trebuit sa faci asta dupa ce am vrut sa te vad lipit de zid!spun si ma uit la unghiile mele.
-Poti măcar o singura data in viata ta sa nu mai fi asa îngâmfată?
-Eu îngâmfată?ma cunosti de 2 zile omule!2 zile!
-Si?uneori esti asa tăcută si drăguța dar uneori esti îngâmfată di vorbăreață!
-Tăcută?prietenii mei și-ar dori sa fiu asa!oh!dar stai!eu nu am prieteni!ce păcat!inafara de Shawn,Francisco,muzica si cărțile nu am prieteni!poate voi avea acum ca v-am cunoscut!dar stai!o sa am!si tu nu te vei fi printre ei!spun si incep sa merg inspre o cărare care numa a cărare nu seamana.
Ajung inapoi la depozit dupa ceva timp cu Justin in spatele meu.
Deschid usa si intru.
-Tu stai aici!da băiete?spun si ma uit la Justin.
-Exact potaie!stai afara!spune si se uita la cățelul din mâinile mele.
-Tu credeai ca vorbesc cu Shadow?spun si ma uit la el razand.
-Shadow?i-ai dat si un nume?
-Stai afara!spun si inchid usa.
Il duc in biroul meu si il pun pe canapea.Intru in baie si iau de acolo trusa de prim ajutor.
Nu ma judecați Ok?sunt o persoana care ajuta orice animal lovit!oamenii din partea mea sa moara dracului!sunt doar niște monștrii sub o masca plină de fericire falsa!Si aici aveti un motiv de ce urasc si clovnii!
Ii curat rana si o bandajez.
-Haide Shadow!mergem sa îți luam mâncare,patut si lesa!spun si il iau in barte.
Ies din depozit si il inchid.
-Te duc?intreaba Justin sprijinit de capota mașinii jucându-se cu cheile.
-Fac stopul!ma descurc!spun si trec prin fata lui.
Ma prinde de încheietura si ma trage,eu învârtindu-ma si ajungând la el in brate.
-Ce vrei?intreb si ma uit in ochii lui.
Nu spune nimic si isi aproprie buzele si mai mult decat erau.Cativa milimetri...poate nanometri?pe cine interesează?oricum nu ma prea ajuta fizica!
Buzle lui se zdrobesc de ale mele si ma trage mai aproape daca era posibil.
Ne despărțim din cauza lui Shadow care a inceput sa ne lingă pe amandoi.
-Ce cățel obraznic!spune Justin si rade incet.
Zâmbesc ca proasta si nu stiu de ce!opreste-te Iggy!haide pana nu observa ca Zâmbești!
-Urca!spune si imi da un sarut scurt si rapid in colțul gurii dupa care se dezlipește de mine urcând.
Raman blocată si ma uit la el.
-Vi sau nu?intreaba Justin coborând geamul.
Nu spun nimic.Nu pot sa ma mișc si nu inteleg care e cauza.
-Iggy!spune acesta si iese fin mașina.
Imi pare rau!Iggy nu este momentan prezenta!probabil gândul ei este la un baiat sexy care tocmai a sărutat-o si nu poate sa se miște din cauza fericirii!lasati un mesaj si vă va contacta dupa ce isi revine!
Aveti idee daca as putea sa folosesc asta la scoala cand nu sunt atenta la ore?
-Iggy!spune acesta si isi flutura mana prin fata mea.
Nimic!mi-as dori sa ii spun ceva dar pur si simplu nu ies cuvintele.
Se aseaza iar pe capota mașinii si ma trage la el in brate.
-Sa încercam iar!spune si isi lipește iar buzele de ale mele.
Adâncește sarutul si isi duce mâinile pe fesele mele.Le strânge in palme lucru care ma face sa gem înfundat in gura lui.Astfel ii dau șansa sa isi introducă limba in gura mea,începând sa exploreze.
Ne despărțim din lipsa de aer si ne uitam unul la altul respirând greu.
-Ce a fost cu tine?intreaba si imi mângâie obrazul.
-Nu stiu...a fost-nu stai!nu trebuie-gata asta devine ciudat!pur si simplu nu puteam sa fac nici o mișcare Ok?intreb si ridic o sprânceana.
-First kiss!spune si rânjește.
-Ce?Nuuu!ce te face sa crezi ca ai fost primul meu sarut?
-Faptul ca esti mai roșie decat o roșie!spune si imi mângâie obrazul.
-Intarziem la scoala!spun si ma dezlipesc de el.
-E ora 3:30!nu cred ca întârzii prea mult!doar toată ziua!spune si incepe sa rada.
-Bine!aaaa la magazinul de animale!spun si urc in mașina.
-Bine Julieta!facem cum vrei tu!spune si urca si el.
-Oh Romeo!ce romantic esti tu!spun si începem amandoi sa radem.
Mergem de 10 minute si de-abia acum intram in oras.Am uitat sa va spun ca depozitul e undeva afara din oras?scuze!promit ca nu se va mai repeta!
Trecem deja pe langa 5 magazine de animale si Justin nu oprește.
-Unde mergem?am trecut pe langa 5 magazine de animale deja si nu opresti!spun si imi întorc privirea spre el.
-Mergem la unul mai retras!nu vreau sa te vadă mama ta pe aici pe undeva!
-Mama?mama e designer de moda!ce sa caute ea pe aici?
-Pai asta te intreb eu pe tine deoarece uite-o acolo!spune si imi arată spre magazinul doamnei Todd.
-Mergi mai repede!ii spun si acesta apasă accelerația pana in pământ.
Ajungem in mai putin de 5 minute la un magazin imens.Semana cu un supermarket dar este doar cu animale!
-WOW!de ce nu am stiut de el?
-Pentru ca nu cercetezi orașul ca mine!spune si coboram amandoi.
-Buna ziua!va pot ajuta cu ceva?spune o domnișoara si vine spre noi cand intram in magazin.
Nu cred ca uniformă ei conține o fusta pana sub fund si o bluza cu decolteu cat China!
-Da sigur!caut ceva pentru câinele meu logic!spun si ii arat spre Shadow.
-Un husky foarte rar întâlnit!pai in acest caz cred ca doriți cele mai bune produse!spune si merge înaintea nostra.
Isi mișcă fundul într-un fel care ma enervează.Ma uit la Justin si acesta se lasa incet jos,"scărpinându-si" bărbia.Cand io vad il lovesc destul de tare il umăr si acesta se uita urat la mine.
-Esti tampit?intreb su ma uit urat la el.
-Aveti vreo problema?intreaba si se întoarce.
Privirea lui Justin cade in decolteul ei si pot sa jur ca acum o dezbracă din priviri.
-Nu!doar ca e foarte idiot si a vrut sa mănânce mâncare de pisici!spun si zâmbesc sperând sa ma creadă.
-Bi...ne?uitati aici tot ce am mai bun!spune si imi arată o mulțime de lese,pătuțuri si mâncare.
-Credeam ca si arătat deja!spune Justin si isi musca buza de jos.
Imi dau ochii peste cap si ma uit atenta la toate lucrurile de acolo.
Iau o lesa neagră,un pătuț tot negru si mâncare si ma întorc spre târfă-aaaa scuze vânzătoarea magazinului.
Scăpat tot ce aveam in mana stanga cand vad cum aproape și-o trag in fata mea.
Le ridic rapid si fug spre casa de marcat.Bun...cum funcționează chestia asta?in fine!sper sa ii ajungă 200$!daca nu plătește Justin restul.
Ies rapid din magazin si ii pun lesa lui Shadow.Sa nu credeți ca am uitat sa ii iau zgarda!
Incep sa fug si cățelușul dupa mine.
-Mama!spun si intru in magazinul doamnei Todd aproape plângând.
-Ce e scumpo?nu erai pedepsita?de ce aproape plângi?de ce ți-ai luat un câine?
-Poveste lunga!ma duci te rog acasa?iti spun pe drum!spun si las câteva lacrimi sa cada.
-Haide!spune si iese din magazin înaintea mea.
Pun toate lucrurile pe bancheta din spate si il iau pe Shadow in brate.E un el...nu am verificat...mi-a spus vânzătoarea cand Justin nh era atent.
-Incepe scumpo!te ascult!spune si pornește motorul.
-Pai...spun si incep sa ii povestesc.Pe final pot sa jur ca aproape plângea cu mine.
-Si chiar îți place băiatul asta?intreaba si oprește in fata casei.
-La inceput il uram!dar dupa ce Shawn a facut petrecerea si m-a inchis in camera cu el am inceput sa am sentimente pentru el!spun si privesc in jos.
Am spus cea mai mare prostie!nu trebuia sa stie ca Shawn a organizat petrecerea!
-Ce?Shawn a facut petrecerea?
-Da...si mereu cand ma certai,pedepseai sau loveai era el de vina dar il acopeream pentru ca e fratele meu mai mare!spun si cobor odată cu mama din mașina.
-O sa avem o discuție lunga de familie!spune si suspina.
Intram in casa si eu fug in camera mea.
Pun pătuțul,bolul de manacare si cel de apa langa birou si ii scot lesa lui Shadow.
-Mănâncă băiete!spun si il mângâi pe cap.
Intru in baie si fac un dus rapid.
Ma schimb intr-o pereche de pantaloni cu tur,negri si o bluza pana deasupra abdomenului tot neagă pe care scria cu alb "Babygirl"
Cobor impreuna cu Shadow si ma pun pe canapea cu el in brațele mele.

Bad boys, good lipsWhere stories live. Discover now