-Dar vom fi de fata nu?intreaba Erik si ridica o sprânceana.
-Nu!doar eu si păpușa!spun si imi dau ochii peste cap.
Ma uit la Justin care strângea ochii de durere.Acum i-as săruta buzele alea trandafirii,dar eu nu il plac nu?adica nu o fac!Doamne spune-mi ca nu incep sa am sentimente pentru idiotul asta sexy!
-Aaaa!striga Justin si ma prinde de mana,strângând-o tare.
Sunt chiar aici iubire!nu te las!bine ca nu gandesc cu voce tare ca as fi fost moarta acum!
-Aproape am scos glonțul!spune Erik si e foarte atent la ce face.
Aaaa deci doar acum scoate glonțul nu?sexosul asta moare in brațele mele si Erik se mișca ca o baba.
-Erik si buna-mea se mișca mai repede ca tine!spun si imi dau ochii peste cap.
-Vrei sa faci tu asta?intreaba si se uita la mine.
-Doar...doar continua si taci!spun si ma strâmb.
As face asta...daca nu ar fi vorba de Justin...adica pur si simplu as bagă penseta aia si as scoate glonțul...dar e Justin...nu poti sa rănești o ființa asa minunata.
-Gata!spune Erik si pune glonțul pe un șervețel.
-Si acum?intreb si ma uit la rana lui Justin.
Înghit in sec si imi ridic privirea spre Erik.
-Acum trebuie sa il pansezi!spune si se ridica.
-Stai ce?Erik esti idiot?intreb si ma încrunt.
-Ai uitat ca esti fata si ca poti sa faci asta mai finuț ca mine?intreaba si ridica o sprânceana.
Si ce daca?e Justin!daca o sa înceapă sa se vaite de durere o sa plang!Inghit in sec si iau un pansament din servieta lui Erik.Ma aproprii de abdomenul lui si ii arunc o privire rapida.Acesta ma privirea zâmbind încurajator.
-Pune si dezinfectant pe pansament!spune Erik si imi arunca o sticluta.
Copilul asta vrea sa mor?asta ustura ca dracu!
-Am sa te rog sa nu tipi bine?urasc sa fac chestii de genul!spun si ma uit serioasă la Justin.
Acesta da aprobător din cap si eu suspin.Nu urasc sa fac chestii din astea...imi place sa provoc durere altora dar acum simt ca aerul e insuficient.Nu vreau sa il rănesc!oh haide Iggy!de ce te înmoi asa?
Pun dezinfectantul ala pe pansament si imi îndrept mâinile tremurând spre abdomenul lui perfect.Pun cu grija pansament peste rana si mâinile mele parca devin de gelatina cand Justin scanceste.
Doamne da sa nu fi vazut cineva cât de moale am devenit.Imi ridic privirea spre ei si ma priveau cu cea mai mare atenție.Francisco imi face semn cum isi inchide gura cu cheia si o arunca.Ii zâmbesc in semn de "multumesc"si ma întorc la pansatul lui Justin.
Incep sa pun pansament in jurul lui si de fiecare data cand trec peste rana mâinile mele devin foarte moi.
-Gata!spun si ma ridic.
Băieții il ajuta pe Justin sa se ridice si acesta ii imbratiseaza bărbătește.
Ma prinde de mana si ma trage pana pe hol.Inchide usa in urma noastră si ma lipește de perete.
-Stiu ca vrei asta la fel de mult pe cât o vreau si eu!spune si isi lipește buzele de ale mele.
La inceput sunt surprinsă,dar dupa aceea ii raspund cu cea mai mare placere.Imi linge buza de jos,semn ca vrea permisiunea mea.Ii dau ce vrea si isi introduce limba in gura mea,începând sa exploreze.Isi coboară mâinile pe corpul meu pana ajunge la fund.Acolo imi ia fesele in palmele lui mari si incepe sa le frământe.Imi duc mâinile dupa gâtul lui si il trag cât de aproape era posibil.
Se aude cum cineva deschide usa dar nu băgam in seama.
-Eu-ma întorc dupa!spune si intra repede inapoi.
Ne despărțim din sarut si începem sa radem.
-Nu cred ca urăști sa faci lumea sa sufere!
-Asa e!spun si las capul in jos.
-Nu m-ai rănit baby!spune si imi ridica bărbia cu 2 degete.
Nu stiu de ce,dar,întregul meu corp se topește la atingerile lui.Nu cred ca faci asta Iggy!te credeam mai tare,dar se pare ca nu esti!
-Hai sa mergem!spune si imi plasează un sarut rapid pe frunte dupa care intra inapoi.
Suspin si merg si eu inapoi,iar cand intru toti isi îndrepta privirile spre mine.
-Ce?intreb confuza.
-Trebuie sa vorbim!spune Francisco si imi face semn spre usa.
Suspin si imi dau ochii peste cap,apoi ies iar din încăpere.
-Ce e atat de important?intreb dupa ce iese si el.
-Te inteleg Ok?
-Eu nu pe tine!spun si ma încrunt.
-Iggy...ia-o mai ușor bine?e mult prea devreme!va stiti doar de 4 zile!spune si se uita in alta parte.
-Poti sa fi mai explicit?stii ca imi dau greu seama de ceva!spun si ma uit in gol.
-Tu si Bieber...si plus de asta...blonda nu va fi incantata cand Justin se va despărți de ea pentru tine!spune si eu imi întorc rapid privirea spre el.
Ma uit uimita la el si acesta doar zâmbește inocent.
-Ce te face sa crezi ca se va despărți de blonda pentru mine?adica de ce ar face una ca asta?ma considera ca pe o sora ai uitat?intreb si ridic o sprânceana.
-Oh haide Iggy!toata lumea stie ca tu il placi si el pe tine!
-Ba nu e asa!spun si ma încrunt.
-Uite...este o chestie...Ea il place.El o place.Toata lumea stie,mai putin ei.Iggy asta îți spune ceva?
-De cand te-ai dat pe filosofii?intreb si strâmb din nas.
-Eu vorbesc serios Iggy!doar ai grija bine?spune si se uita rugător la mine.
-Bine!spun si imi dau ochii peste cap.
Intram inapoi si toate privirile se ațintesc spre mine.
-Ce faceti?intreb cand il vad pe Justin legat.
-Suntem precauți!spune Erik si da din umeri.
-Doamne tine-l departe de glonțul meu!soptesc in asa fel încât doar Francisco sa audă.
-Dezleagă-l!spune Francisco si toti se încrunta.
-Esti tampit?va face ceva sa il scape pe fratele lui!spune Blake si isi da ochii peste cap.
-Dezlegati-l pana nu sfârșiti ca matahalele de pe podea!spune Francisco si isi inclesteaza maxilarul.
Niciodată,dar niciodată nu l-am mai vazut asa nervos.
-O vom face doar daca spune sefa!spune Emma si eu inchid ochii sa ma calmez.
-Emma fa ce trebuie pana nu te leg eu pe tine!strig si aceasta tresare.
-Bine!spune si ii desface rapid mâinile si picioarele.
-Stai acolo!un pas greșit si esti ca si mort!il ameninț eu pe Justin si acesta da aprobător din cap.
-Nu trebuia sa te lăsam singura?intreaba Francisco confuz.
-Schimbare de plan!asistati!spun si ma întorc zâmbind.
Ma aproprii de Jason care isi dădea duhul pe podea.
-Ce e drăguță?
-Cine dracu esti?striga acesta si eu incep sa rad isteric.
-Doar ce ți-am spus ca însuși satana!spun si ma las la nivelul lui.
-Si un nume nu ai?intreaba si ridica o sprancena.
-Azalea îți spune ceva?intreb si incep sa zâmbesc învingătoare.
-Azalea e fata?intreaba șocat.
-Prin asta ți-am dovedit ca sunt mai buna ca tine drăguță!spun si imi ling buzele.
-Si ce treaba ai cu frate-miu?intrraba si amandoi ne uitam la el.
-Ce treaba am cu păpușel?ei pentru informarea ta,el e la mine in mafie!spun si ma uit in ochii lui de un albastru deschis.
-Atat de josnic ai ajuns Justin?sa fi in mafie la o fata?intreaba si isi întoarce privirea spre el,la fel făcând si noi ceilalti.
-Nu e o fata Jason!
-Atunci ce e?un monstru?
-Asta esti tu!toata viata am trăit in umbra ta!toata viata tu ai fost cel care a avut tot!acum se schimba rolurile!recunoste ca te roade sa stii ca esti învins de ea!spune si da din cap spre mine.
Ma ridic si merg langa el.Toti se uita atenți la noi,iar Justin doar ma lipește de el si ma săruta pasional.Ii raspund rapid si toti spun:"In sfarsit!"
Ne despărțim din sarut si începem sa zâmbim.
-Nu pot sa cred ca sunt frate cu unul ca tine!spune Jason dezgustat.
-Ce e drăguță?esti gelos?intreb si ridic o sprancena.
-Pe Justin?niciodata!pufneste acesta nervos.
-Pacat...mare pacat...
-Adica?intreaba confuz.
-Ei vezi tu?din moment ce sentimentele noastre sunt clare...ii dau voie sa îți facă ce vrea!daca vrea sa te elibereze,voi fi de-acord cu asta!spun si ma uit la Justin care doar zâmbea.
-Am sa ma ocup de el...mai târziu!acum am altceva de facut!spune si rânjește pervers.
-La ce te referi?intreaba Austin confuz.
-Vreti sa vedeți o adevarata lupta intre fete?intreaba si se uita către mine.
-Te rog nu imi spune ce cred eu ca o sa spui!spun si strâng ochii.
-Depinde la ce te gândești...adica eu ma gandeam sa ma despart de blonda si sa ii spun ca sunt cu tine...apoi ea e clar ca va-
-Am prins ideea!spune Kylie si il oprește.
-Ma bucur!spune si zâmbește satisfăcut.
-Atunci ce mai asteptam?Sa mergem!spune Francisco si eu ii arunc o privire ucigătoare.
Ieșim toti din încăpere,dar nu inainte sa ne asiguram ca luam toate potențialele obiecte care l-ar putea elibera pe Jason.Mergem afara din depozit si urcam in mașini.Logic ca eu si Justin eram in aceeași masina,ținându-ne de mana tot drumul.
Ajungem dupa câteva minute si cand suntem in fata ușii Justin ne oprește pe toti.
-Sunteti pregătiți?intreaba si isi mușca buza,uitându-se la mine.
-Da!spune Erik plin de entuziasm.
E mai fericit ca mine...
Intram in casa si mergem in living.Cand ne vad,toti se uita șocați la noi.
-Iggy ei cine sunt?intreaba Shawn nervos si se aproprie de mine.
-Prietenii mei!spun si zâmbesc.
-Ceva nu e curat la mijloc Iggy!sunt mafioți?se vede dupa ei ca omoara oameni!spune si vine in fata mea.
-Asa si?
-Te pot omora si pe tine!tipa el la mine si eu doar imi incrucisez mâinile la piept,ridic o sprânceana si imi las toată greutatea pe un picior.
-Tu chiar nu ma cunosti Shawn!spun si imi dau ochii peste cap.
-Nu îți da ochii peste cap in fata mea!striga si ridica mana sa ma lovească dar Justin se bagă in fata mea si il oprește.
-Las-o in pace Shawn!
-Cine esti tu sa imi spui ce sa fac?intreaba si mai nervos.
-Iubitul ei!spune si blonda scuipa tot sucul,bruneta incepe sa ranjeasca si ceilalti incep sa scoată tot felul de sunete ca:"Ooooo","Rekt!","Te-o facut fraiere!"
Blonda se ridica nervoasa si vine in fata noastră.Il plesnește pe Justin,care incepe sa rada batjocoritor.
-Esti un idiot!spune cu lacrimi in ochi.
-Stiu!spune Justin rânjind.
-Si tu!spune si se aproprie de mine.Tu esti o curva!spune si vrea sa ma plesnească si pe mine,dar ii întorc mana la spate.
-Păpușa nu cred ca vorbești cu oglinda!spun si o împing,aceasta căzând.
Toti incep sa rada si eu doar zâmbesc satisfacută.
-Ai avut dreptate cand ai zis ca va fi bătaie Justin!spune Erik si il bate pe umăr.
-Erik...asta e bătaie?papusa nu se atinge de mine ca isi rupe unghiuțele!spun si imi dau ochii peste cap.
-Hai sa mergem sa ne ocupam de Jason acum ca am terminat cu Jennifer!spune Justin si întinde mana spre mine.
Ii prind mana si ne îndreptam spre usa.
-Pa idioților!strig inainte sa ies.
Mergem rapid la mașini si urcam pornind cu cea mai mare viteza.
-Sa speram ca idiotul de Jason nu a scăpat!spun si ma uit pe geam.
Exista șanse de 0,01% ca el sa scape...
-Am ajuns!spune Justin dupa câteva minute si oprește in fata depozitului.
YOU ARE READING
Bad boys, good lips
FanfictionStadiile vietii: Te naști. Ce dracu e asta? Mori. Cand te îndrăgostești si esti rănit simti exact același lucru.Cand afli ca cel de care te-ai indragostit e un idiot cu 2 fete,totul se schimba.Apoi regreți ca te-ai depărtat de el,pentru ca cel care...