(Salih) 1. resim de ( Vera)
3. Resim murat
4. Resim Fatma
YENİ ❤
Sevgili Günlük
Sene 1916
Belki son defa sana yazacagım. Ama olsun zaten bu son yazımı da yazdıktan sonra çocuklugumdan beri yazdıgım seni ateşe atacagım. Çünkü ben de senin gibi ölüme gidecegim. Askere gittigim de murat la , fatma' nın hali ne olacak bilmiyorum. Murat çocuk ama fatma kandırabilecegim biri degil. Ona bugün benden ayrılmasını söyledim. İlk başta şaşırdı nedenini sordu. Ben de herşeyi dosdoğru anlattım. Yarın asker e gidecegimi söyledim. Lafımı böldü" Bu bizim ayrılmamıza sebep değil. Ben seni ömrüm boyunca beklerim bunu biliyorsun." Evet biliyorum ama Fatma...
"Eeeee o zaman?"
Ben askere ölmeye gidiyorum Fatma o yüzden ben seninle evlilik hayalleri kuramam. Benim en büyük hayalimin ne oldugunu bile bile beni sevdin. Ben.........
"Tamam salih sus yeter anladım ben seni ömrüm boyunca beklicektim be! Sen ona bile degmezsin."
Fatma koşarak gitti. Ben ise aptal aptal bir şekilde baktım. Sonrası ise büyük bir boşluk...
SON VEDA...
Muratın odasına gittigim de pencereden fatmayı gördüm. Pencereye dogru gittim onu iyice görmek için ama o beni farketti ve gitti. Ben de seninle evlenme hayalleri kurdum ama olmadı işte be Fatmam. En büyük hayalim sevgimin de önüne geçti. Seni her zaman sevicem. Pencereyi kapatıp Muradın odasına gittim. Murat yatagın da yatıyordu. Ben de yanına girdim ve abi kardeş yatalım dedim.
05:00
Ezanın sesine uyandıgım da murat yoktu. Yataktan kalkıp, yatakları topladım ve aşagıya indim. Muratı aşagıda da göremiyince şaşırdım. " Her halde ahıra gitmiştir. Gidim de bi şuna bakayım." Evden çıkıp ahıra dogru gittim. Ahıra vardıgım da ise Muratı göremedim. Hayvanların önünde ki kapta su çok az kalmış. Murata o kadar da söyledim akşam yatmadan önce köprüden su getir diye fukaracıklarım da susuz kalmış. Size suyu nerden bulacagım ben şimdi?
Tamam buldum! Depoya size yetecek kadar su koymuştum. Onları getireyim de bari onu için. Depoya dogru koştum. Hortumu vanaya takıp ahıra dogru götürdüm. İneklerin önünde ki büyük kaplara suyu boşalttıktan sonra depiya gittim ve vanayı kapattım. Tekrar ahıra gittim. Samanları elime alıp hayvanların önüne koydum. Ahırdan çıkıp dereye dogru yüremeye başladım. Karşıma sevdigim kız çıktı onunla konuşmak istedim. O ise beni hiç görmiyormuş gibi davrandı. Haklıydı ama bu kadar da olmazdı be. Arkasından aynı dün konuştugumuz gibi aptal aptal baktım. Dereye dogru yavaş yavaş yürüdüm.
"Salih "
Arkamı döndügüm de ise Zehrayı gördüm. Canım durmak istemese de mecburen el mahkum durmak zorundayım.
"Salih askere gitmeden sana şu mendili vereyim dedim"
Elinde ki mendili aldım. Bir ucunda Kalp işareti vardı. Zehra artık ben den vaz geç. Ben seni ömrüm hayatım boyunca hep bacım olarak gördüm. Ve ben fatmayı seviyorum ondan başkasını da kalbime almıcam.
O Fatma nın neresini sevdin ki sen ? Ben daha güzelim, ben daha zenginim, ben seni daha çok seviyorum.
Anlamıyor musun ben seni ömrüm boyunca hep bacım olarak gördüm ve benim için hep böyle kalacaksın.
Salih ben seni hep sevecegim.
Bence artık sus derim zehra bırak artık beni işim var. Senle beni yan yana görürkerse millet yanlış anlar. Zehra yı orda bırakıp. Dereye dogru koştum. Arkamdan dur , gitme seslerini duysam da bakmadım. Çünkü ona umut vermek istemedim. Dereye vardıgımda ise nefes nefes kalmıştım. Hemencecik abdest alıp. Köye dogru koştum. Köye girdigim de Baran Aga nın bir yere dogru hızlıcana gittigini gördüm. Onu umursamayıp evime dogru gittim. Hemen yukarı oda da ki namazlıgı alıp namaz kılmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayatim Vera (Düzenleniyor)
Historical FictionSalih yeni goreve cikarken o serefsizleri oldurmeden gelmeyecegini adı gibi emindi ama bir terslik olur salihin planlari tutsada salihin basina birsuru bela gelir. Kitap kapagı yapımının tasarımı firdevsstrk aittir