💜Ölum Haberi Devami 💜

81 11 1
                                    


Salih kapıya doğru ilerlerken arkasından bir ses duydu. Kalbi hızlı hızlı atmaya başladı. Bir an arkaya dönüp dönmemekte kararsız kaldı.

Arkasina baktigin da bu en iyi arkadasi Ahmetti.  Ne yapacagini bilemedi neyi unuttugunu hatirladi bugun cepheye gidecekti bunu nasil unutabilirdi ki  ya gidip kardesini aricakti ya da cepheye gidecekti. İki dere bir arasında kalmıştı ama yine de o askere gitmeyi karar verdi.Ahmet yanına geldigin de nefes nefese kalmıştı.  Zorlukla konuşuyor du. Salih bir Ahmet' i bastan aşagı bir süzdü. Üstün de bu yazın başın da aldıgı asker üniformasını giymişti. "  Üstündekiler sana çok yakışmış Ahmet!"

"Ahmet : Dur bi soluklanim  Salih en iyi arkadaşına yani bana bir bardak su versene!" 

Salih hemen mutfaga gidip su aldi. Geldigin de ise elin de bakirdan yapilmis bir sürahi ve yine bakırdan yapılmış bir kase gördü.

Salih suyu bardaga doldurup ahmet 'e verdi. Ahmet bir yandan su içerken bir yandan da salih'i soru yagmuruna tutuyordu.

"Ahmet: Oglum hadi sene herkes seni bekliyor niye bu kadar gec kaldin?"

"Çavus Ali seni sordu bana da git bi bak bu oglan niye gelmedi dedi. Ben de hemen cabucacik buraya geldim. Çok sinirliydi söyliyeyim eger oraya gidersek biraz alttan al tamam mi?"

 "Salih zamanin bu kadar çabuk gectigini anlamamişti. " 

"Zamanin bu kadar  cabuk gectigini farketmedim hem de murati merak ediyorum sabah namazindan beri ortalikta yok."

"Ahmet: Öff salih senin dert ettigin seye bak simdik sen askere gidecegin icin tek basina kalacagini saniyordur o yuzden de bir yerlere saklanmistir hadi sen onu bosver de goturecegin esyalari hazirla da gidelim daha fazla gec kalmayalim."

"Bilmiyorum of !"

"Yuregim de kotu his var hayla cikmis degil."

"Ahmet: Öff salih geliyorsan gel yoksam ben gidicem artik butun yaz bunun icin bekledim ve her nolursa olsun cepheye gidicem. Bunu en iyi sen biliyorsun"

Salih arkadasini ne kadar anlayişsiz oldugunu farketti sinirli bir sekilde sunlari soyledi.

Biliyorum!

Zaten herseyim hazir gidelim artik dedi ve hemen yanindaki bez cantasini aldi.

Ahmet salih in bu kadar sinirli oldugunu gorunce soylediklerine pisman olmustu ama iş işten gecmisti artık . Sonra susup iki arkadas yola koyuldu. Yol da bir iki kere ahmet saka yapmaya calismasina ragmen salih hic gulmedi hem arkadasına dargın dı hem de kardesini dusunuyor du ve hayla nerede oldugunu bilmiyor du. 

" Acaba murat nerde hiç bu kadar uzun süredir kaybolmamıştı. Ya başına birşey geldiyse, ya karşısına köpek sürüsü çıktıysa o korkusundan kaçamaz bile! Ahmet ben gelmiyorum kardeşim ben diger vardiyayla gelirim cepheye , muradımı bulmadan hiçbir yere gidemem ben!" 

" Salih bak dostum seni anlıyorum ama sen şu an abilik iç güdülerinle hareket ediyorsun. O yüzden muratın yaptıgı şakayı göremiyorsun. Bir düşün, Hem bu senin hayalin!" 

" Bilmiyorum Ahmet içim de öyle büyük bir sıkıntı var ki? Sana anlatamam. Öyle huzursuzum ki kalbim agzımdan fırlayacak."




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 26, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeni Hayatim Vera (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin