Un nou inceput ! Happy ? - Maybe ..

248 13 7
                                    

Rose'Pov :

Priveam minunatul peisaj al Craciunului pe fereastra .. tinand in mana ciocolata mea obisnuita fierbinte , sorbind incet din cand in cand . Din neatentia mea cuprinsa in ganduri scap cana cu ciocolata fierbinte din mana pe gresia bucatarii mele ..

FUCK ! - am spus  eu in timp ce tresar usor de pe scaun ..fugind  dupa un mop sa sterg "minunea" lasata de mine .

Dupa ce imi repar greseala .. ma uit la ceas , observand ca mai am doar  o ora sa ma pregatesc pentru prima mea zi de Liceu din ultimul meu an .  Fug repede pe scari catre baie .. sa imi fac repede un dus ..

Dupa ce termin ies din dus infasurandu-mi pe tot corpul prosopul meu Roz pal .  Fug in camera , si ma gandesc cu ce sa ma imbrac .. off problema fetelor .. Hainele .. Ma decid intr-un final sa imi iau o pereche de Jeans negrii stramti si o bluza alba pufoasa larga cu o inima in mijloc , si a da nesfarsitii mei conversi albi . Imi iau o geanta micuta  in care imi pun doar un carnetel, pixuri si iphone-ul meu Negru .

Cobor scariile .. amintindu-mi ca parintii mei deja plecase la serviciu .. deci sunt singura acasa ca de obicei cand ma intorc . Trec ca fulgeru pe hol ajungand la usa , imi iau cheile de pe acel "coltar" ( nu stiu cum se spune .. ) si geaca .. si o intind spre masina mea neagra . Pornesc motorul .. circuland cu o viteza de  speriat , dar trebuia sa ajung repede la Liceu e prima zi nu vreau sa intarzii.

*****

Am ajuns .. totul este incojurat de tineri care vorbesc .. Am remarcat o gasca de baietii care se uitau cu niste fete tampe pe mine . Unul dintre ei mi-a tras cu adevarat atentia , avea niste ochi verzi ca jadul , un par carliontat dar aranjat intr-un stil rebel , inalt si imbracat in "negru"  . Mirosul lui de menta si a fum de tigara se simtea de la o posta .. ajungand si la mine ...

Gata ,Rose  termina !! imi spun in gand incercand sa schimb privirea mea atintita asupra baiatului cu ochi fermacatori.

Mergand mai departe , incercand sa.mi fac loc sa intru in cladirea liceului,  care intr-o buna zi va straluci perfect pe dosarul meu de inscriere catre Facultate , mii de fete au privirea atintita asupra mea si barfindu-ma probabil. Cu greu dar am reusit , intru in liceu indreptandu-ma catre cabinetul Directoarei , cand dau peste un baiat cu ochii albastrii , un par mai blond ca al lui Taylor Swift si foarte atrgator as putea spune  ..

eu : hmm.. scuze ..eu ..doar ..si nu am mai apucat sa spun nimic ca acesta ma intrerupe .

Baiatul: nu e nimic .. eu sunt Niall tu trebuie sa fi fata noua nu ? nu te-am mai vazut deci..

eu : da, eu sunt  Rose , incantata! si ii intind mana el apucand-o usor pe a mea .

Niall: si incotro mergi ?

eu : pai aici ..scuza-ma eu trebuie sa intru in cabinetul directoarei ..ne mai vedem Niall paa spun eu grabita
Niall: ok .. ne mai vedem R..ose zise el cu un ton ametit parca si plecase .

Intru in cabinetul directoarei :

eu : Buna ziua , ma scuzati ..

Directoarea: Rose .. tu trebuie sa fi fata cea noua .. bine ai venit ! Ne face o deosebita placere sa avem o olimpica in toate cursurile scolare in liceul nostru. imi raspunse directoarea cu un zambet bland pe fata .

eu: multumesc !

Directoarea: uite cheia de la dulapul tau acolo ai toate manualele necesare pentru anul acesta .

eu: multumesc! ii spun si iau cheiile oferite de catre aceasta .

Directoarea: bine Rose ne mai vedem .. o zi buna !

eu : o zi buna si pentru dumneavoastra . ii spun si plec.

Harry ' Pov :

Fata aia noua arata asa bine .. trebuie sa fie a mea .. nu stiu e ceva special la ea ..

Ok .. deci cam asta a fost pana acum sper sa va placa e prima mea poveste ... astept pareri .



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 26, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dark  Harry Styles F.F.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum