Uzun uğraşlardan sonra nihayet Eminönü bir bodrum katı bulabilmişti.
Hemen girişte odaya yerleşti.
Ev rutubetten ve pislikten kırılsa da, ev sahibi Fadik teyzenin köpeği Jack her yere işese de yine mutluydu.
Fatih evi bulduğuna sevinsede bir yandan da üzülüyo "Fadik teyze ne kadar tontoş ne kadar şeker olsada çok sinirli ve gaddardı."
Bu yüzden en kısa sürede evden çıkmaya ve daha güzel bir ev bulmaya çalışacaktı.
Hayatta tutunacağı bir dal bile yoktur. "Sadece kendisi var."
Annesi 1 sene önce kanserden vefat etmiştir.
Babası annesi ölünce kendini içkiye vurmuştur.
Kardeşi evden kaçmıştır.
Açıkçası tek başına kalmıştır.
Ve hayatta kimseye güvenmeyen bir insandır.
Annesinin ölümünden sonra evlerine haciz gelmiştir.
Fatih'in kafasını sokacağı bir evi ne de sırtını dayanacağı bir ailesi artık yoktu.
Hayatta en kötüsüde başına bir şey gelse endişelenecek bi kişisi bile yoktu.
Şimdi diyeceksiniz Fatih'in akrabası yokmu ve ya arkadaşı herkez kendi derdinde kimki Fatih onlar için Fatih bir hiç zaten bu yüzdende Fatih kimseye güvenmiyor ve kimseye yakını gözünden bakmıyordu.
Bu arada Fatih 18 yaşında hatta 1.5 ay sonra 19 yaşına girecektir.
Lise sonda okuması gerekli ama annesinin vefatından sonra okulu bırakmıştır.
Bu yüzden de kafasını sadece geçinmeye vermiştir bu sebeple de calisiyo.
Okumadığı için elinde bir mesleği yoktur ama erkek olduğu için bir çok şeyi tek başına üstesinden gelebilir.
Şu an da garsonluk yapıyor.
Kim istemez daha güzel bir iş ama tabikide o bu ise de şükrediyor.
En onemlisi de bu zaten.
Sabahları saat 7.30 da iş başı yapar akşam 9.30 bazende 10.00 da işten çıkar.
Işten çıkar çıkmaz da zaten eve gider.
Ne akli serserilik ne de gezmede tozmadadir. Fatihin tek derdi geçinmektir.
Fatih işi sayesinde 2 tane arkadaş edinmiştir. Bu arkadaşları Fatihle birlikte Fadik teyzenin evinde kalmaya başlamışlardır.
Fadik teyzenin ne sinirliliği ne de gaddarliğı kalmıştır bu tabikide Fatih'in sayesinde olmuştur.
Jack'in yanına bir tane daha köpek almışlardır. Bu köpeğin adını da Cherry koymuşlardır.
Fatih ile Fadik teyze evlerini tadilata sokmuşlardır. Evin artık bir villadan farkı yoktur.
Fatih'in bu eve taşınalı 2 ay 1.5 sene olmuştur.
Fatih, Fadik teyzeyi annesi olarak görmüştür.
Fatih ve arkadaşları Burak ile Can her zaman ki gibi sabah işe gitmeden Fadik teyzeye Allah Ismarladık demek için eve girdiler ama her sabah kalkan kadın bu sabah hala uyuyodu.
Tabikide şaşırmışlardır. Hemen baktılar Fadik teyze ölmüştü.
Fatih için yine bir çöküş yaşanmıştır.
Fadik teyzenin evi artık bu üç kafadara kalmıştır.
Fatih için bu ev çok değerlidir.
Her ne olursa olsun hayat devam ediyor.Fatih bunu zaten biliyodur.
Fatih artık yuva kurmaya karar vermiştir.
Çok sürmeden hayatının aşkını bulmuş ve hemen evlenmiştir.