6️⃣. In club

19 1 6
                                    

Am ajuns pe insula noastra,i-am chemat pe ceilalti,si am petrecut seara urmatoare,dar Razvan se uitala mine atintit.
Am mers intr-un club,ne-am pus la o masa cand a venit cuneva...o fata,super aratoasa.
???- Jack?? Jack Mills?
Jack- Marisa??
Jack se ridica de la masa si o saluta pupand-o pe obraz. Diana se uita geloasa la fata aceea.
Jack- Baieti,ea e Sarah,fosta mea iubita.
Sarah- Bunaa! Ma bucur sa va vad! Betty,doamne,am auzit atatea despre tine. se apleca sa ma pupe,si voi evident,ziaristele liceului,Taya si Larisaaa. Ei sunt captura voastra?? spune uitandu-se la Seb si Bred. Si bucatica asta cine e?? Iti dau numarul meu??
Razvan- Sunt iubitul lui Betty. ii spune plin de amuzament.
Sarah se uita rusinata putin:
Sarah- Ouu,scuze...credea-
Eu- Credeai ca un baiat ca el nu poate fi cu una ca mine.
Sarah- Mi-ai citit gandurile. face cu ochiul.
Razvan se ridica,trage adanc din tigare,se apropie de ia,si tot fumul i-l sufla in fata.
Razvan- Ai ceva pe fata,increzuto! si ii rade "in her face" .
Jack- Bine...
Sarah- Trebuie sa ma pregatesc.
Seb- Pentru??
Sarah- Sunt dansatoare. Aici.
Bred- Mmm.
Larisa ii trage un cot in burta lui Bred.
Bred- Adica..succes!
Sarah- Mersi! il pupa pe Jack pe obraz si pleaca.
Diana- Paaa!
Jack ii pune mana pe obraz Dianei dar aceasta il evita.
Eu- Ma duc sa iau de baut. Diana,ma ajuti?
Ea se ridica si ma urmeaza pana la bar.
Eu- Stiu ca te enerveaza,dar trebuie sa fii cu ochii pe el,pe tru ca nu se va opri pana nu te vede suferind!
Diana- De unde ai scos toate astea?
Eu- Ămm,scuze sti ca am baut mult...
Diana- Daa,aminteste-mi sa te mai opresc.
Eu- Am venit sa ma distrez...nu sa ma abtin. Heyy,vreau 12 vodka de ananas,mai putin ananas,mai mult alcool! ;)
Diana- Dar nu suntem 12...
Eu- Pai,eu singura 4 si voi...vedeti cum impartiti.
Diana- Sti ceva! Imi place asa!!!
Ne-am dus la masa,dadeam totul pe gat,fata sa ne pese de altceva decat de grupul nostru si distractie.
Sarah si celelalte dansatoare au inceput spectacolul,iar noi dansam pe fiecare melodie.
Jack si Razvan s-au pus pe un fotoliu iar Sarah si Meg au venit sa le danseze.
Sarah era peste Jack,ma refer,la propriu,iar prostu o pipaia pestetot.
La fel si Razvan. I-am facut semn Dianei,am mers dupa ei si i-am luat de acolo.
Diana- Ce dracu faceti?
Jack- Scuze iubito!
Eu- Si tu??
Razvan- Scuze! Doar ca..ne distram si noi...de aia am venit.
O trag pe Diana si ii soptesc ceva.
Eu- Daca voi va distrati,atunci si noi ne vom distra.
Razvan- In ce sens?
Eu- O sa vezi. Hai Diana!
Ma duc la Sarah si Meg,si le trag de picior lasandu-le sa cada de pe barul acela.
Eu- Ne-ai cam ocupat locul t*rfo.
Eu,Diana,Taya si Larisa,am urcat pe bar,iar DJ-ul a pus o melodie de twerk. Ehee,si acolo,nu numai s-a facut "Senzatie" 😂😂 dar nuste baieti au venit langa noi,si au inceput sa danseze pe ritmul melodiei. Baietii nostri erau destul de gelosiii.😂😂 imediat ce s-a terminat melodia,am coborat,lumea ne-a aplaudat si am mers la fatalaii aia.
Diana- Asa se face Jackie. ii spune pe un ton super calm si facandu-i cu ochiul.
Razvan- Hai pe plaja!!
Am ajuns pe plaja,am stat un pic sa ne uitam pe cer pupandu-ne sau ...mna...chestii de indragostiti.😂
La ora 2 ne pregateam sa plecam. Luna era pe cer,si totul era minunat!!!
Razvan- Conduc- adormise!😂
Eu- Eu. Conduc eu!😂💟
M-am urcat si eu pe motor si am plecat spre casa. De data asta,toate fetele conduceau.
De dimineata,baietii s-au trezit intr-o benzinarie.
Razvan- Mamaa,ce ma doare capuu'!!!
Jack- Nu esti singuru! Seb, Bred??
Seb- Suntem aici!
Razvan- Betty?...Betty? Diana?
Jack- Unde sunt??
Tocmai atunci ne zaresc pe noi in benzinaria goala. Numai eu si fetele eram in ea.
Eu si Diana il distrageam pe casier,in timp ce Taya si Larisa,luau ceva de mancare.
Razvan- Ce fac acolo?
Jack- O idee,hai sa priviiim. spune el ironic.
Ma vedeau pe mine cum ii mangaiam mana casierului,si pe Diana cum ii punea mana pe sanii ei. :)
Casierul- Fetel..
Eu- Shh! Nu e timp de vorba. ii pun mana pe ceafa,si am asteptat o fractiune de secunda,pana cand fetele au reusit sa ia tot ce ne trebuia. Diana intre timp a reusit sa acopere camera de filmat,sa nu fim prinse.
Casierul se apropie de mine si da sa ma pupe,Diana inventeaza repede ceva si scap.
Ma uit pe fereastra si ii vad pe baieti treziti,dar mai ales pe Razvan,destul de enervat.
Taya- Haidee!
Eu- Ne mai auzim!! Ceaw.
Fugim din benzinarie,ne suim pe motoare,si plecam repedee,in timp ce casierul...a ramas uimit de ceea ce s-a intamplat.
Diana- Betty?
Eu- Da!
Diana- Hai sa oprim undeva,imi e tare foame!
Eu- Si mie...Ma duc in fata si cand gasesc un loc bun ne asezam acolo.
Desfacem pungile si mancam ceva,pana sa plecam.
Eu- Nu ai de gand sa schimbi o vorba cu mine?
Razvan- ...
Eu- Nici sa te uiti la mine?
Razvan se uita la mine,un pic,si dupa iar intoarce privirea.
Eu- Te rog! Am facut-o ca sa putem manca acum.
Razvan- Nu-mi pasa.
Eu- Serios??
Razvan- Da,nu sunt gelos,am inteles.
Mi-am dat seama ce a vrut sa faca,deci am intrat in jocu' lui.
Eu- Mai bine,ca altfel,nu stiu cum o scoteam la capat.
Razvan- Cum adica?!
Eu- Pai,noroc ca nu esti gelos,ca el chiar m-a pupat,si se pricepe.
Razvan- A da?
Eu- Da. soun bunindu-ma rasul.
Razvan ma ia de mana si ma tine strans.
Razvan- Te-a pupat sau nu?
Avea destule forta,si ma durea rau mana.
Eu- Nu! Dar m-am prins ca erai gelos,si voiam sa continuam. :)
Razvan ma ia in brate,ma suie pe motor si da tura pe plaja.
Eu- Te-ai speriat un pic nu?
Se uita la mine zambind,apoi concentrandu-se la drum.
Ii zambesc inapoi,il imbratisez,si il las sa mearga.
Dupa plimbare ne-am intors la restul,care erau inconjurati de politisti.
Ne-am dat jos de pe motoare,si unul din politisti indreapta arma spre mine.
Razvan se pune in fata mea,dar...
Politist 1- Hai lasa sentimentalismele. Da-te.
Razvan- Nu ma da-...
Eu- Razvan...Lasa ma pe mine sa ma ocup.
Politist 4- Esti arestata. Intra in masina.
Dau sa plec dar Razvan ma apuca de mana.
Razvan- Glumesti nu? Nu te duci nicaieri.
Diana- Da! Nu pleci cu ei!!
Politist 3- Domnisoara??
Eu- Urmatiti masina.
Ma sui in masina de politie si plecam spre sectie.

Hard love •part 2•Where stories live. Discover now