Knihy a jejich čtenáři

64 7 11
                                    

  Pravděpodobně všichni , co si právě teď tohle čtete, máte rádi knihy. Ovšem někteří to mohou brát jenom jako zkrácení času. Příjemné zkrácení. Ovšem někteří lidé činnost, která se nazývá čtení knih vnímají pouze jako ztrátu času a zbytečnou činnost. Obrovská pohroma nastává, když nějakou knihu jednoduše MUSÍ přečíst. Lidi jsem si rozdělil do jakýchsi skupinek. Tyto skupiny chci dnes rozebrat a začít tím tenhle myšlenkový "deník".

 Jako první skupinou začneme lidmi, kterým čtení nevadí,ani jej vyloženě nemilují, a považují čtení a příjemné zpestření svého života. Tito lidé se buď pouštějí do čtení knih s velkou chutí a pokud je kniha zaujme, hltají každou větu, každé písmeno a slovo, které se v dané knize nachází. Čtení knih je baví a mají právě tento druh zábavy rádi. Na druhou stranu je tu skupina která to vnímá jako určitý druh zábavy, ale tak moc ke čtení nelne. 

 Skupinu, kterou jsem označil číslem dva, jsou v některých případech lidé, kteří čtení knih ani nezkusili, ale přijdou si IN tím, že právě tento styl zábavy odmítají, ale ve většině případů to je tak, že jim čtení knih prostě nesedne, nebaví je to a nechtějí si přečíst ani to, co musí, nebo je nutné. To , že je to nebaví, by nikomu vůbec nevadilo. Né každému tento styl zábavy sedne, takže se to úplně v klidu dá respektovat. Jenže kdyby tady jen nebyl ten háček. Ten dost podstatný HÁK, KVŮLI KTERÉMU SE TO NEDÁ IGNOROVAT. Příslušníci této skupiny vám neustále musí opakovat, jak je čtení hrozné, co na tom vidíte, jak vás to může bavit a neustále vás bombardují toxickými argumenty o tom jak je vaše oblíbená činnost příšerná. Tímto se dostávám k další skupině.

 Skupina s číslem tři zahrnuje lidi se stejnými vlastnostmi , jako ve druhé skupině, akorát s tím rozdílem, že své emoce nedávají najevo. Respektují lidi, kteří knihy čtou rádi, i když si o tom myslí svoje. Žádné bombardování, narážky, či shazování, prostě vás respektují.

 Další skupina je přesný opak druhé a třetí a ode mne dostala číslo čtyři. Zahrnuje lidi , které budete znát spíše pod pojmem "KNIHOMOLOVÉ". Tito lidé doslova milují knihy, hltají knižní titulky, stejně jako knihy samotné a pro některé jsou tímto koníčkem neuvěřitelně divní. Právě skupina číslo čtyři, tedy knihomolové a skupina číslo dvě spolu vedou válku. A opravdu vám nepřeji se do takové situace dostat. Protože vám to tak dokáže zamotat hlavu, že začnete argumentovat sami proti sobě. Představte si dvě řady vojáků stojící proti sobě. Jedna řada jsou knihomolové a druhá řada jsou odpůrci knih. Každý má děla a munici. Knihomolové střílí knihy a odpůrci střílí někdy opravdu nesmyslné argumenty. Tato přestřelka může trvat opravdu hodně dlouho a stejně nikdo nevyhraje, protože to jednu, nebo druhou stranu (někdy i obě naráz) přestane bavit.

  Skupina číslo pět. Tito lidé si myslí, že pokud čtete knihy, jste něco jako posedlý ďáblem (obrazně řečeno) a totálně nechápou , jak se vůbec můžete k tomuto hříšnému činu, jako je čtení odvážit. Jsou vůči čtenářům knih neuvěřitelně zaujatí. Je to větší stupeň skupiny číslo dvě.

 Skupina číslo šest. Tady těmto lidem, je to prakticky úplně šumák a nechápou války mezi knihomoly a odpůrci knih. Těmto lidem je totálně jedno prakticky všechno týkající se knih.

 A do sedmice všeho dobrého : skupina číslo sedm. Těmto lidem je úplně jedno že jim je něco jedno.

 To by bylo asi z dnešní, první kapitoly všechno. Jelikož je to něco jako prolog ,tak jsem kapitolku udělal kratší.

 Jaký názor na to máte vy? Co si myslíte o válkách mezi knihomoly a odpůrci knih? Do jaké skupinky se řadíte? 

 Celý tento spis, nazývající se Time To Talk se bude zabývat maličkostmi, nějakou problematikou, někdy i vtipnými tématy a hlavně mými postřehy. Doufám, že se vám to bude líbit.

 Mějte se krásně

   Zatím se s vámi loučím

  -Remy-

TTT - Time To TalkKde žijí příběhy. Začni objevovat