Skolen

733 25 4
                                    

Kl. Var nok 3 om morgen da vi gik i seng. Vi vågnede kl. 9 da Jeg fik en SMS fra Marcus. " Hej Mia, mig og Martinus går i skole om 1 time. Vi tænkte om du ville med og se din nye klasse. Mac." Mac... det må være det hans venner kaldet ham. " ja, kommer over til jer om 45 minutter." Jeg stod op, og sagde til Maddie at jeg begyndte at gøre mig klar, og skulle gå hen til Marcus og Martinus om 45 minutter. Jeg tog et par sorte bukser, en strippet T-shift og en læder jakke. Bagefter tog jeg noget make up på. Jeg tog min taske og gik hen til Marcus og Martinus. De åbnede døren, og så gik vi. Der var ikke så langt til skolen, så vi gik derhen. Da jeg kom ind i klassen følte jeg, at alt skete omkring mig. Altså at alle stod i nogle små klikker. En pige kom hen til mig, og jeg blev faktisk lidt bange. "Hej, jeg er Sofie, hvem er du?" Sagde Sofie nysgerrigt til mig. " jeg er Mia, hvis jeg ikke taler godt norsk, er det fordi jeg er fra Danmark" sagde jeg til Sofie. Mig og Sofie faldt i snak indtil læren kom. Læren sagde at jeg kunne stille mig op til læren. Jeg skulle fortælle lidt om hvem jeg er, hvor jeg kommer fra og hvornår jeg skal starte i klassen. Efter skole gik jeg hjem. Juliane var sammen med Alexa. Alexa er hendes eneste veninde i Norge. "ingen venner endu søs?" Sagde Juliane. " jo, jeg har Marcus, Martinus, Maddie og Sofie" sagde jeg. Juliane svarede mig ikke tilbage, og gik ind i stuen til Alexa. Jeg gik op på mit værelse og pakkede nogle ting ud, og så lidt PLL.

300 ord. Undskyld for ikke at være aktiv. I skal vide det er ikke fordi jeg ikke er M&M fan mere... langt fra.

Mig og MarcusWhere stories live. Discover now