De mystiske drenge

918 32 1
                                    

Når man sidder i en bil i 20 timer har man ikke så meget at lave. Kl var 03:30 da vi begyndte at køre til den by i Norge hvor vi skal bo. Jeg håber vi skal bo i Oslo... Men hvis jeg kender mine forældre godt så skal vi sikkert ikke. Jeg lage mig til at sove i bilen, od da jeg vågnede havde vi kørt i 5 timer. Dermed havde vi krydset grænsen til Sverige. Nu er der kun 15 timer til vi er der. Vi kørte ind på en lille tankstation. Derinde købte jeg en iste, en vand, en sandwich og 3 blade. Da vi kom ud i bilen skrev jeg en SMS til min veninde Sofie. ' jeg savner dig allerede😭 ville ønske du måtte komme med🍁'. Jeg ved godt der ville gå lidt tid før hun svarede mig, men hun svarede aldrig på den og tog ikke sin mobil da jeg ringede. Da jeg havde læst alle bladene og brugt alt strømmen på min iPad og på min mobil havde vi kørt i 16 timer. Kl var 8 om aftenen, så jeg besluttede mig for at sove. Jeg vågnede af at min mor råbte 'piger, kig skiltet der kommer om lidt'. Jeg kiggede på det, og der stod Trorfors. Jeg gik en i huset som er lidt større end det vi boede i da vi boede i Danmark. Flyttemændende havde sat min seng på mit værelse. Jeg lagde mig ned på min seng, og faldt i søvn. Da jeg vågnede om morgenen kiggede jeg ud af vinduet. Min udsigt var en fodboldbane på den anden side af vejen. Der stod to drenge og spillede fodbold. De lignede hinanden... Og var sikkert tvillinger. Jeg fik øjenkontakt med en af dem, og det var magisk...


299 ord det er jeg ret tilfreds med. Jeg starter med at skrive her hvornår dette og andre kapitler er udgivet:
13 september 2016 kl 16:23

Mig og MarcusWhere stories live. Discover now