"annyeong cg,mian lambat"ujar aq perlahan.hampir 30minit aq dok kat toilet tadi,tenang fikiran punya pasal.
"oh...sokay2..dah,balik tempat kamu."
Aq jalan pi tempat aq.kepala pening lagi ni.
"hi.dah ok?"
Aq pandang sebelah.
Aq angguk perlahan.
"nama apa?"
"hy...hye..hyera.jeon hyera imnida.."aduh...nervousnyaa...knapa lah dy dok sebelah aq.x nk aq blaja ke apa ni.main tegur2 lak.macam nk cabut perut2 nih..alahai,comelnya dy....x makeup pon still sem.omma...i can't breath!!
"comelnya nama.naneun,jungkook imnida,kenal kan?"
"huh?err...tak,x kenal pon,awak siapa?knapa saya kna kenal awak?"aduh...hyera...hyera pabo!knapa ckp x knal doh..ni kes nervous x tentu pasallah ni..
"huh?x kenal?saya jungkooklah,jeon jungkook??"
"mmm,ntah."
-_-
Dalam kelas aq hampir semua girl pusing at kami..pakat fangirl dah..jeles kot tengok jungkook tegur aq.jungkook bhai,jangan main2.kau ada??
Aduhh...aq x dapat expect langsung jungkook BTS a.k.a my future husband yang adalam bilik aq tu penuh muka dy,wallpaper fon aq muka dy,keypad wallpaper muka dy,password nama dy akan dok sebelah aq..betul2 sebelah aq dalam kelas.kalau pikir balik,gilakan?tapi tulah,apa boleh buat.dah memang jodoh aq ngan dy kuat.kau jangan memain...haha
///
Kring~~loceng sekolah start bunyi dah..ala...malasnya nak balik!!!
"aikk hyera,lambat balik.bkn slalunya kau org first nampak pintu pgar sekolah ke?mentang2 lah cik abang ada kat sebelah.."jisoo cuba mengusikku.aq jeling jungkook.aigoo,muka dy merah laa..tunduk jee..haha
Aq tampar lengan jisoo. "andwae..omma aq ada hal kat luar,kalau aq balik awal pon,aq dok sorang kat rumah.better dok sini,aq ingat nk wat homework jap" haaa tudia alasan aq..padahal omma aq ada jaa kat rumah..ni haa kekasih hati ada kat sini,apa boleh buat.
"omma kau ada hal?bukan ke harini......auchh!"ish,diamlah pabo!kan dah kena sengat ketam aq. "err jis,apa kata kau balik dulu.nnty aq balik lah."sempat lagy aq kenyit mata kat jisoo.klau dy x paham jugak tu,x taulah nak kata..
Fuhh,lega aq nampak dy melangkah keluar.
Aq bukak buku chemist aq konon2 buat homework lah.haha macamla x tahu aq ni bknnya jenis buat homework.>_<
2-3 minit kemudian,aq pandang sebelah.jungkook ni macam tertidur jaa,bknnya nak notice aq kat sini,penat tau aq berlakon nih.dy x nak balik ka apa?
Aq bangun dari tempat duduk aq.aq pgi meja dy.aq usha dy tido.alahai...comelnya.geram aq tengok.muka dy tu,ngan bibir nya...ish lama lama aq ngap jugak budak nih nanty.asal la kau comel sangat ni?memang nak goda aq ka apa?ahhhhh!!!!
Aq hulur tangan kat pipi dy.slow jaaa..aq try poked pipi dy.pastu,aq tarik cepat2.aq tengok dy.no respond?
Hmm,aq tendang kerusi dy lak,tapi slow je lah.bebanyak kali skit.bagi dy bangun.setelah beberapa usha yg telah aq lakukan...,finally dy angkat jugak muka.dy tengok aq.
Dub..dub...
Jantung aq macam x mau dok kat tempat dy dah..mata dy tu...menusuk kalbu.perghh
"err,hi"aq tegur dy setelah lama dy x cakap.dy tengok jaa muka aq.naik segan pulak dah.suka tu memangla suka..klau dy nak tenung smpai pagi esok pon aq x kesah tapi,bukan sekarang..segan nih..
YOU ARE READING
[ COMPLETE ]✅Tell Jeon Jungkook, i love him.💕
Fanfictionmine 💜 Start : 15 November End : 15 November