Nu pot sa cred, dupa atatia ani sunt iar aici, in locul in care mi-am dat sufletul in care mi-am castigat fanii este extraordinar!
Doamnelor si domnilor va prezint una dintre cele mai iubit luptatoare din insotria WWE.... va rog sa o aplaudati de Kelly Kelly!
Melodia incepe sa rasune din ce in ce mai tare, este timpul meu imi fac putin curaj si ajung la intrare, toti fanii aclamau imi era dor de ei am tras aer adanc in piept si am intrat.Totul era lafel, ringul in care m-am luptat atatia ani era acelasi ring in care am ajuns si campioana,am pierdut centur mieseleste sa zic asa Natalya mi-a dat cu microfonul in cap dar din pacat arbiturl era ocupat cu Beth...nu mai conteaza!Sunt aici in mijlocul ringului Jerry Lawler imi intindea microfonul, l-am apucat cu incredere si mi-am inceput lungul discurs.Odata cu primulcuvant linistea se abate peste sala.
-Va multumesc tuturor ca ati fost alaturi de mine in toate momentele grele sau stanjenitoare,si va anunt ca oficial voi reveni in aceasta companie minunata.Fara sa apuc sa zic ceva melodia lui Vikie rasuna in ring fanii erau oripilati si banuiesc ca va iesi rau.
-Mai,mai ,mai!Papusica noastra Barbie se intoarce ce frumos!
-Vikie, vrei sa iti amintesc ca ultima data cane ne-am intalnit in ring ti-am tabacit fundul ala mare de vaca?
Vikie venea rapid spre mine si din instinct...SLAP! O palma peste fata ei rotunda si zbarcita,probbabil toata lumea voia si stia ca o voi face.fanii imi exclamau numele era superb sa ii aud iar,imi era dor de ei.Vikie era rosie ca un fund de babuin, oh probabil acum va aparea Dolph sa ii ia apararea... ce frumos!
-Vikie unde iti sunt micii tai babuini de companie?Te lasa balta asa repede...pacat!
Era timpul sa plec, dar iarasi incepe complet alta melodie, babuinii revin lume!Pardon, babuinele LayCool perfect, cea mai frumoasa revenire!Daca o sa inceapa iar cu porecla aia fara sens o sa le omor...prea tarziu, smellyKelly rasuna in ring!Vai dar nu e tot isi face aparitia si Dolph ce reuniune babuinicioasa la dracu, trebuie sa ii dresez chiar eu, ma enerveaza de ce nu pleaca odata?!
-Ce frumos o reuniune de familie, puteti sa o lasati balta?!Va credeti buricul pamantului si va luati de aproape toata compania!Vi se urca babuinii la cap!asta nu trebuia zisa cu voce tare upss...dar ma rog ce se poate intampla?
-Frate,sunteti patetici, mai ales tu Vikie, ai o varsta inaintata si te comporti copilareste, un copil de 2 ani ar fi mai matur decat tine!Fanii erau in extaz, sunt in forma baby!
-Doamnelor si Dolph incetati! Jerry e un om bun, dar se enerveaa repede...si avem si un lucru in comun, o uram pe Vikie sau pe babuina sefa!