Frumosul nostru spectacol se termina repede, urmeaza un meci intre Punk si Daniel pentru centura la categoria grea, sunt chiar curioasa cine va castiga....dar pana atunci ma duc sa vad ce fac Brie si Nikki nu le-am mai vazut de ceva timp.
-Hei fetelor, ce faceti?
-Pai eu sunt foarte curioasa cine va castiga meciul.
-Normal, amorezato! Daniel acum, in mijlocul meciului, exact la tine se gandeste!
-Hahaha, ironia ta de doi bani!Brie parea destul de amuzata de cele intamplate dar bineinteles ca Nikki isi primeste o perna in cap, vreau o sora geamana!
Intre timp ce ele se tachinau meciul se incheie.
-Punk este noul campion, o da babe!
Cele doua fete se uita ciudat la mine,ahh sunt o idioata am zis aia cu voce tare si cred ca e in spatele meu! Oficial cel mai jenant moment de pana acum...
-Auu, hei punk ai..ai auzit ce am zis mai devreme?
-Nu, am vrut sa iti zic ca...pa Kelly.Si apropo si eu ma bucur ca sunt noul campion!
-La dracu, ce voia sa zica?! Nu mai conteaza, pa fetelor ne vedem maine!
-Pa! Au zis gemenele la unison, sunt asa de dragute stiu in ring suntem adversare dar in realitate sunt bune prietene!
4.2.2011
-Scuzati-ma! Am zis scuzati-ma! In aceasta seara va avea loc un nou meci pentru centura World Heavyweight Championship. Vorbesc despre titlul mondial, acesta va fi un meci pe care nu il veti uita. In acesata seara neincoronatul campion Dolph Ziggler in echipa cu LayCool ii vor infrunta pe Kelly Kelly si Edge! Acum o vreau pe Kelly Kelly, sa intre in ringul meu acum! Am zis chiar acum Kelly Kelly!! Am zis chiar acum!Am decis sa nu o mai las pe Vickie sa ma astepte, melodia raspuna in sala, este timpul meu!
-Cine te crezi, punand mainile pe mine sambata trecuta la Royal Rumble?! Tu esti motivul pentru care Dolph Ziggler nu este campionul mondial la categoria grea chiar acum! Stii m-am gandit tot weekend-ul la cat de usor este sa te concediez,hahaha, asta e prea usor!
-Cu toti stim cine estitu Vickie! Esti cea care incearca sa imi distruga caracterul, cea care se baga in viat mea personala, si m-am saturat de asta! Ai zis ca mai bine ma concediezi, mai bine ar trebui sa plec!
-Ce dracu?! Nu am nicio idee despre ce vorbesti, micuta Barbie!
-Ohh, te rog Vickie, esti o vrajitoare paranoica, avida de putere si toti ne-am saturat de tine!
-Nu ma intereseaza ce ai zis despre Vickie, tu m-ai costat titlul mondial si nu mai ai nimic de zis.Esti motivul pentru care acum nu sunt campion. Cand ai venit joc si ai atacat-o pe Vickie?L-ai lasat pe Edge sa ma loveasca cu o sulita ilegala! Ai uitat cum mi-ai distrus meciul?! Sa luam o privire!Acum Vickie nu poate schimba decizia, sa stii ca eu sunt campionul neincoronat!Si tu poti fi motivul pentru care pot deveni campion in seara asta. Deci iti zic ca nu avem nevoie de tine poti iesi afara! Acum!
Slapm o palma peste fata lui Dolph, ma simt asa bine!
Vickie e la podea.Ohh frate vin LayCool si Edge?Ah ce bine deabia astept si meciul pentru centura va fi super tare, ii fac praf!
In cateva minute mlodia mea va rasuna in arena apoi a lui Edge, am emotii si ma tem ca Dolph are dreptate si voi fi motivul pentru care va deveni campion!Melodia incepe, o sa ii fac praf...sper.
Toti eram in ring am decis ca Edge sa fie primul s-au luptat putiin si Dolph a batut palma.Layla este prima,o sa fie bine. Nu mai pot de zece minute sunt in ring iar fetele se schimba mereu. Layla este iar aici, Edge imi zice sa fac sulita...macar odata sa il ascult. A functionat! Am castigat, ohh dar nu e tot vine babuina se cutremura ringul sub greutatea ei...
-Felicitari Kelly Kelly, tu trebuie sa iti schimbi domeniul, pentru ca tu tocmai ti-ai completat ultimul meci! Deoarece esti concediata! Iesi afara din ringul meu! Tu esti un nimic p[entru mine! Acesta este smackdown-ul meu, este show-ul meu! Pleacaa! Iesi afara!!