Ziua...1(partea...2)

21 2 0
                                    

Dupa ce a citit biletul s-a grabit sa isi faca un pachetel pentru schoala si deodata se auzi soneria de la usa,speriata se uita prin ochiul usitei si vede un baiat.Nestiind cine e la usa a intrebat:
-Cine esti si ce cauti la casa mea?
-Sunt asistentul doctorului Madri!
-Cine e doctorul Madri?
-E doctorul tatalui tau!M-a trimis sa iti dau o veste despre tatal tau!Dar ca sa nu auda toata lumea,ai putea sa mă lași sa intru?Te rog!
-Bine, intra!
-Va multumesc domnisoara!
-Cu placere!Dar grabestete pentru ca nu vreau sa intarzi la scoala!zise Laila.
-Ma tem ca tatal tau are o problema grava la picior si i-am zis ca daca nu il va taia va ajunge la 1m. jumate sub pamant(in mormant).
-Si ce a zis?
-Cine?
-Tata!
-A zis sa te chem sa il vezi pentru ultima data!
-Nuuuuuuuuuuu!
A luat asistentul si l-a dus in fata usii,zicandu-i sa nu mai treaca vreodata pe acolo.
Laila a sunat-o pe diriginta ei sa ii spuna ca nu poate sa se duca la scoala pentru ca:(nu cred ca vreti sa o iau de la capat cu povestea!)
Diriginta ei a iertat-o.Laila s-a dus la spital dar cand ajunsese tatal ei era deja.......mort.Laila fugise acasa cat o tineau picioarele,iar cand a ajuns acasa a fugit in camera ei si a inceput sa planga.Ea s-a gandit sa isi cumpere un cal cu care sa mearga cu el,cu un avion care s-a gandit sa il construiasca ea pentru a traversa lumea, sau macar o parte din ea.
Dupa ce se intunecase, Laila isi facuse o supa de pui,iar dupa ce o manca se dusese la ea in camera sa isi faca schita avonului.Ea s-a culcat increzatoare ca va putea face rost de sculele si pesele necesare pentru un avion.

Va urma...!

Daca va place aceasta carte sa o urmariti pana la sfarsit pentru ca veti afla foarte multe lucruri si minuni ale naturii foarte frumoase!!!

The beautiful lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum